  • 1. Data: 2014-12-29 18:22:00
    Temat: mBank - koniec złotej rybki :-(
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    Dostałem dziś nową Visę Clasic z mBanku. Na starej była złota rybka, na
    nowej jest brzydki pasiak. Ale ciekawostka, karta nie jest zbliżeniowa.
    Plus dla mBanku. Czy jeszcze jakiś bank wydaje karty kredytowe bez
    technologii zbliżeniowej?

  • 2. Data: 2014-12-30 06:54:19
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Jest niezbliżenioea, bo to wznowienie starej karty. Wszystkie nowe są już z antenami.

  • 3. Data: 2014-12-30 10:53:35
    Temat: Re: mBank - koniec złotej rybki :-(
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > nowej jest brzydki pasiak. Ale ciekawostka, karta nie jest zbliżeniowa.
    > Plus dla mBanku. Czy jeszcze jakiś bank wydaje karty kredytowe bez

    BZWBK
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2014-12-31 09:44:06
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-12-30 06:54, Konfabulator pisze:
    > Jest niezbliżenioea, bo to wznowienie starej karty. Wszystkie nowe są już z
    antenami.

    Ale skoro ten sam bank ma zliżeniowe i niezbliżeniowe to powinni dać
    możliwość wyboru. Dlaczego więc wszystkim nowym klientom wysyłają tylko
    zbliżeniowe?

  • 5. Data: 2014-12-31 12:09:47
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Spytaj prezesa banku. Spytaj też dlaczego do starej umowy nie możesz mieć z antenką,
    nawet na wyraźnie życzenie. Ja nie wiem. Wiem jedynie, że do antenkowych dopłacają
    organizacje.

  • 6. Data: 2014-12-31 16:29:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2014 18:22:00 +0100, Dąbrowski napisał(a):
    > Dostałem dziś nową Visę Clasic z mBanku. Na starej była złota rybka, na
    > nowej jest brzydki pasiak.

    Ano, brzydka. Chca zniechecic klientow ?

    > Ale ciekawostka, karta nie jest zbliżeniowa.
    > Plus dla mBanku.

    Dla jednych , dla innych -

    Za to na stronie i w cenniku zblizeniowa
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-kredyto
    wa-klasyczna/

    Czyzby mieli dwie wersje ? Starym klientom wedle starej umowy ?

    No i czas waznosci ... 5 lat tym razem.
    Wierza ze chip tyle wytrzyma, czy juz koniec zelazek i nie boja sie
    zgubienia ? Czy mbank wyszedl przed szereg ?

    J.

  • 7. Data: 2014-12-31 17:55:44
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 31/12/14 16:29, J.F. wrote:
    > No i czas waznosci ... 5 lat tym razem.
    > Wierza ze chip tyle wytrzyma, czy juz koniec zelazek i nie boja sie
    > zgubienia ? Czy mbank wyszedl przed szereg ?

    Mało. Z BOŚ dostałem kartę do 01/20 (a pasiak ex-rybka mam 11/16, hmm).

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2015-01-01 21:44:29
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-12-31 17:55, Alf/red/ pisze:

    > Mało. Z BOŚ dostałem kartę do 01/20 (a pasiak ex-rybka mam 11/16, hmm).

    Pasiak z Mbanku też dostałem ważny do 01/20.