  • 1. Data: 2002-04-06 18:53:48
    Temat: mBank i Multi
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Podobno oba działają na tych samych systemach bankowych, ale w Multi
    zalogować można się przy pomocy ID lub nr karty, a w mBanku tylko za pomocą
    ID.

    Radosna twórczość panów informatyków? :)

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 2. Data: 2002-04-06 19:14:43
    Temat: Re: mBank i Multi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pomocą
    > ID.
    >
    > Radosna twórczość panów informatyków? :)

    Myslisz sie. W mBanku rowniez kiedys bylo mozna logowac sie na numer karty.
    Na zyczenie grupowiczow [pbb] i forumowiczow [mBank Forum] mozliwosc taka
    zostala zablokowana. O jej istnieniu w Multi bylo wiadomo od samego
    poczatku, wiadomo tez juz od dawna ze ta funkcjonalnosc zablokowana nie
    bedzie.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-04-07 08:41:18
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a8nhf1$sc1$1@news.tpi.pl...
    > wiadomo tez juz od dawna ze ta
    > funkcjonalnosc zablokowana nie
    > bedzie.

    Poza, dyskusyjną, funkcjonalnością padły jakieś
    inne argumenty za takim stanowiskiem banku w
    przypadku multi ?

    Sark

    p.s. nie bardzo rozumiem po co możliwość logowania
    i na ID i na nr karty ?

  • 4. Data: 2002-04-07 10:24:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > p.s. nie bardzo rozumiem po co możliwość logowania
    > i na ID i na nr karty ?

    ze mozesz ja wyciagnac z portfela i sie zalogowac - bo haslo sam ustawiasz
    zeby pamietac, a ID nie

  • 5. Data: 2002-04-07 15:27:06
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Myslisz sie. W mBanku rowniez kiedys bylo mozna logowac sie na numer
    karty.
    > Na zyczenie grupowiczow [pbb] i forumowiczow [mBank Forum] mozliwosc taka
    > zostala zablokowana.

    A potem zostala zablokowana mozliwosc zapamietania ID w przegladarce.
    Efekt - trzeba sie nauczyc ID, albo je nakleic na monitorze ewentualnie
    napisac na karcie i nosic przy sobie.
    Dramat.
    Ze wzgledu na wygode powinna byc jedna z dwoch mozliwosci:
    - zapamietywanie ID - i wtedy uzytkownik pamieta tylko pierwsza cyfre ID na
    tych komputerach na ktorych kazal zapamietac haslo i to wystarczy
    - mozliwosc wpisania nr karty jako ID . Uzytkownik przepisuje numer z karty
    ktora nosi przy sobie, haslo ktore pamieta i juz.

    Najlepiej, gdyby mozna bylo sobie wybrac co sie chce miec.
    Na przyklad default to to co jest teraz (najbezpieczniej i najmniej
    wygodnie), ale z mozliwoscia wyboru jednej lub obu z powyzszych opcji.

    MichalL

  • 6. Data: 2002-04-07 17:08:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl>
    napisał w wiadomości
    > A potem zostala zablokowana mozliwosc
    zapamietania ID w przegladarce.
    > Efekt - trzeba sie nauczyc ID, albo je nakleic
> [...]

    Eee tam, ja pamiętam ID i hasła (w tym 20 znakowe
    do mbanku) do 3 kont ... i jeszce pin do ve :-)

    Sark