  • 1. Data: 2005-01-19 18:47:11
    Temat: mBank i FireFox
    Od: Adrian Dudzic <d...@-...com.pl>

    Witam
    Niedawno przeszłem z IE na FireFoxa i jestem zadowolony, ale
    podczas pracy na koncie w mBanku (po zalogowaniu) przeglądarka otwiera
    mi nowe panele (wtajemniczeni wiedzą - nie okna) w których jestem
    zalogowany, np gdy wybieram przelewy zdefiniowane, otwiera mi je w nowym
    panelu, pojawiło się to niedawno, co jest grane?

    Pozdrawiam
    Adrian Dudzic (dudak)

  • 2. Data: 2005-01-19 18:55:20
    Temat: Re: mBank i FireFox
    Od: nod <n...@o...pl>

    Użytkownik Adrian Dudzic napisał:

    > Witam
    > Niedawno przeszłem

    podobnie jak ja, tylko że ja przeszEDłem na Mozillę

> [...]
    > zalogowany, np gdy wybieram przelewy zdefiniowane, otwiera mi je w
    > nowym panelu, pojawiło się to niedawno, co jest grane?

    Przeglądarki ze stajni Mozilli tak mają niestety, że czasami otwierają
    się nowe panele :(

  • 3. Data: 2005-01-19 19:23:25
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    nod napisał(a):

    > Przeglądarki ze stajni Mozilli tak mają niestety, że czasami otwierają
    > się nowe panele :(

    Ale TYLKO wtedy, gdy masz w jednym oknie otwartych wcześniej kilka
    paneli - wśród których jeden to mBank - klikniesz na jakiś link w menu
    mBanku i nie czekając na otwarcie strony zmienisz inny panel na aktywny.
    Przynajmniej tak było w Firefoksie 0.9.

    Jedyne rozwiązanie to otwieranie zawsze nowego okna do obsługi konta w
    mBanku. Ewentualnie analiza kodu strony i źródeł przeglądarki, a
    następnie wysłanie sugestii zmian do BRE / wygenerowanie patcha na
    przeglądarkę - w zależności od tego, kto jest winien ;-)

    --
    Marek

  • 4. Data: 2005-01-19 19:37:26
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Przegl?darki ze stajni Mozilli tak maj? niestety, ?e czasami otwieraj?
    > si? nowe panele :(

    1/2 OT:
    Jakie panele?
    To s? po prostu zak?adki :)

    Smiesznie to sie dzialo, jak probowalem linka mbankowego (np. historia)
    otworzyc w nowej zak?adce - oczywiscie uk?ad ramek nieco "gubi? si?", ale to
    jest typowa sytuacja dla ka?dej strony, która ma ramki i w wielu miejscach s?
    wzajemne odwo?ania pomi?dzy nimi.

    --
    <xml:sig name="Adam" />
    Tanie spanie w Gorcach - http://studzionki.g.pl/

  • 5. Data: 2005-01-19 19:37:39
    Od: nod <n...@o...pl>

> [...]
    > mBanku i nie czekając na otwarcie strony zmienisz inny panel na
    > aktywny. Przynajmniej tak było w Firefoksie 0.9.

    szczerze mówiąc nie zwracałem na to uwagi, bo w tym czasie byłem zajęty
    denerwowaniem się, że znowu strona mi się rozszczepiła ;)

  • 6. Data: 2005-01-19 19:56:35
    Od: nod <n...@o...pl>

    Przegl?darki ze stajni Mozilli tak maj? niestety, ?e czasami otwieraj?
    si? nowe panele :(

    1/2 OT:
    Jakie panele?
    To s? po prostu zak?adki :)

    niby wygląda to to jak zakładka, ale jak klikniesz prawym przyciskiem
    na jakiś link to w menu które się ukaże masz m.in. "otwórz w nowym
    panelu", a klikając na otwartą 'zakładkę' prawym przyciskiem ukaże się
    m.in. "zamknij panel" :D najważniejsze, że wiadomo o co chodzi :)

[...]

    to jeszcze nic, spróbuj zalogować się w dwóch panelach (zakładkach) na
    2 różne konta mBanku - początkowo informacje się wymieszają i dane z
    okna pierwszego (np. lokaty) będą widoczne w oknie drugim, a po pewnym
    czasie ukaże się komunikat bezpieczeństwa mBanku wzywający do ponownego
    zalogowania :)

  • 7. Data: 2005-01-19 19:58:32
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Jan 2005 19:37:26 +0000 (UTC), w <X...@1...0.0.1>,
    "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    > jest typowa sytuacja dla ka?dej strony, która ma ramki i w wielu miejscach s?

    W przypadku porządnie napisanego serwisu ramkowego podanie linku do ramki i tak
    powoduje wczytanie wersji "zramkowanej". No, ale dla serwisu mBankowego to już
    jest technologia kosmiczna, najpierw niech wezmą się za podstawy.

  • 8. Data: 2005-01-19 20:18:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Adam_mb" <m...@i...pl> writes:

    > Jakie panele?
    > To s? po prostu zak?adki :)

    Zakładki to są "bookmarks".

    MJ

  • 9. Data: 2005-01-19 21:33:22
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    nod wrote:

> [...]
    > pierwszego (np. lokaty) będą widoczne w oknie drugim, a po pewnym czasie
    > ukaże się komunikat bezpieczeństwa mBanku wzywający do ponownego
    Dziwne, że sie dało zalogować...
    Na niektórych kontach pocztowych (portalowych)
    przy otwarciu zakładki od razu sie jest zalogowanym :)
    Panele/zakladki w jednym oknie to ta sama sesja,
    dlatego najbezpieczniej otwierać nowe okna
    dla obsługi banków.

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 10. Data: 2005-01-19 21:34:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 19 Jan 2005 19:55:20 +0100, nod <n...@o...pl> wrote:

> [...]

    strony mbanku niestety tak maja, ze jak klikniesz w jakis link (np.
    przelewy zdefiniowane) to masz grzecznie czekac, az sie zaladuje,
    ewentualnie mozesz przelaczyc sie na inna aplikacje, badz inne okno.
    ty natomiast w oczekiwaniu na zaladowanie strony przelaczasz sie na
    inny panel w tym samym oknie. i wtedy wlasnie mbank otwiera sie w
    nowym panelu.
    jak ci sie nie chce czekac bedac na tym panelu, ktory sie laduje, to
    otwieraj dla mbanku nowe okno, wtedy smialo mozesz sie podczas
    oczekiwania przelaczyc na inne okno i bedzie OK.

    >Przeglądarki ze stajni Mozilli tak mają niestety, że czasami otwierają
    >się nowe panele :(

    i tam. to nie przegladarki, tylko durnowato napisane strony :)

    G.