  • 11. Data: 2003-05-13 10:28:52
    Temat: Re: [mBank] lokaty "antybelkowe"
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "Krzysiek" <K...@w...pl>. Rzuciłem więc wszystko i
    czytam:

    > 1-dniowe
    > Dlaczego
    > Wystarczy kilkadziesiat emax'ow w mBanku z kwota 124zl i juz mamy bez
    > podatku.
    Jedyny problemem jest możliwość założenia maksymalnie trzech emaxów :)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 12. Data: 2003-05-13 10:32:54
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "user" <...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ale wywołałem burze...
    > po co jednodniowe... wystarczy miesięczne
    > przy oprocentowaniu 4,20 % i kapitalizacji miesiecznej
    > oraz magicznej kwocie 0,49 zl odsetek wolnej od podatku....
    >
    > wystarczy zalozyc n lokaty po 140 zl kazda...
    4,2 to % ekonta - taka lokate mozesz miec tylko jedna
    szkoda ze na mlokacie trzeba miec minimum 500 - bo wtedy mozna by miec ich
    duzo.

    > a ja juz zmniejszam saldo w mbanku <140
    jak na emaxie zmniejszasz to uwazaj zeby bylo max okolo 120, bo tam % to 4,8

    Michał M

  • 13. Data: 2003-05-13 10:39:06
    Od: "user" <...@i...pl>

    Panowie,
    wydedukowalismy sposob na lokaty bez podatku a wy nadal trzymacie sie
    mBanku... przepracowani jestescie czy co?

    przeciez to powinno dzialac w innych bankach..
    a kto nie ma kont w innych bankach, coz...

  • 14. Data: 2003-05-13 10:46:37
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    > przeciez to powinno dzialac w innych bankach..
    > a kto nie ma kont w innych bankach, coz...
    Właśnie urywam się z roboty, żeby pozadkładać 1000 kont i lokat w różnych
    bankach z oprocentowaniem około 4 -5 %.

    Michał M

    ps. :-)

  • 15. Data: 2003-05-13 10:50:33
    Od: Gamzo <g...@i...pl>

    MrMrooz wrote:

    > W^(3)a?nie urywam sie^ z roboty, ?eby pozadk^(3)ada? 1000 kont i lokat w ró?nych
    > bankach z oprocentowaniem oko^(3)o 4 -5 %.
    >
    > Micha^(3) M
    >
    > ps. :-)

    :( w Lukasbanku minimalna kwota lokaty to 1000 PLN. Nawet odsetki z
    lokaty tygodniowej przeskakują 50 groszy.

    Łukasz

  • 16. Data: 2003-05-13 10:52:45
    Od: "user" <...@i...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie urywam się z roboty, żeby pozadkładać 1000 kont i lokat w różnych
    > bankach z oprocentowaniem około 4 -5 %.
    >
    > Michał M
    >
    > ps. :-)

    no nie przejaskrawiaj, az tak intratny interes to nie jest (szczegolnie gdy
    chcialbys to zrobic w tradycyjnych bankach-kolejkach), chyba ze nie masz co
    robic sa inne konta internetowe gdzie mozesz sobie pozakladac lokat ile
    chcesz

    no ale zazdroszcze super humoru w pochmurny dzien

  • 17. Data: 2003-05-13 11:05:44
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

  • 18. Data: 2003-05-13 11:33:18
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

> [...]
    > chcesz
    > no ale zazdroszcze super humoru w pochmurny dzien

    Dlatego dodałem ps.
    Napisalem tez o 1000-cu kont - bo wtedy mozna by mowic o jakims tam zysku
    Wiem, ze to praktycznie niemozliwe - w wiekszosci lokat jest minimalna
    kwota, ktora powoduje wieksze niz 0,49 odsetki.
    Konta natomiast maja tak duze oprocentowanie, ze sie nie oplaca.
    Jedyny zysk z tego watku, to ze wlasnie przelalem 150 na ekonto - zawsze tam
    bylo 0, i bede je tam trzymal, w czerwcu zmniejsze to do 140 - zarobie na
    tym moze jakies 4 grosze - a miec 4 grosze i nie miec 4 groszy to 8 groszy
    roznicy.

    Michał M

  • 19. Data: 2003-05-13 11:49:48
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik MrMrooz napisał:

    > bylo 0, i bede je tam trzymal, w czerwcu zmniejsze to do 140 - zarobie na
    > tym moze jakies 4 grosze - a miec 4 grosze i nie miec 4 groszy to 8 groszy
    > roznicy.

    I o to zawsze warto sie bic ;-))))))

    Bartol

  • 20. Data: 2003-05-13 13:43:44
    Temat: Odp: [mBank] czy w mBanku podatek od odsetek wynosi 40% ???
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik mPa(n)K <k...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@w...pl...

    > O tym, że PeKaOSA łamie w tej kwestii prawo też było na grupie, jeśli
    > mnie pamięć nie myli :)

    Może troszkę OT, ale wiecie jakie nieżyciowe zadanie było w części mat-przyr
    egzaminu gimnazjalnego?!