  • 1. Data: 2003-05-13 06:37:44
    Temat: Karta kredytowa w Citibank'u - warto ?
    Od: "Karol" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Czy jest ktos wsrod Was posiadaczem karty ?
    Zostala mi zaproponowana karta kredytowa na rok - przy oplacie 30 PLN/rok
    (pierwszy) pozniej 75 za rok.

    Ok.

    Ale czy warto ?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 2. Data: 2003-05-13 06:53:24
    Temat: Re: Karta kredytowa w Citibank'u - warto ?
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Karol wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jest ktos wsrod Was posiadaczem karty ?
    > Zostala mi zaproponowana karta kredytowa na rok - przy oplacie 30
> [...]

    nie ok. Nie uwzgledniles dodatkowych obowiazkowych oplat.

    D.

  • 3. Data: 2003-05-13 07:06:17
    Od: "radbilcz" <r...@p...pl>

    > nie ok. Nie uwzgledniles dodatkowych obowiazkowych oplat.
    raczej Oni nie podali dodatkowych obowiazkowych oplat.

  • 4. Data: 2003-05-13 07:17:25
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >raczej Oni nie podali dodatkowych obowiazkowych oplat.

    Po tygodniu spedzonym w internecie i kilku rozmowach z infoliniami zdecydowalem
    sie na VC z BZ WBK. Przyzwoite bezpieczenstwo bez dodatkowych oplat, wydanie
    teraz 29 zl + 15 za zdjecie.
    W mojej ocenie (zaznaczam ze opartej tylko na teorii) karty Citi sa najlepsze
    na rynku ale przy moich wydatkach za drogie .
    Jeszcze (przynajmniej u nas w firmie) chodzili z Raiffeisena - wydanie karty za
    darmo, ale bez zdjecia.

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-05-13 07:50:41
    Od: "Renegade" <r...@n...com.hotmail.com>

    "Karol" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Czy jest ktos wsrod Was posiadaczem karty ?
    > Zostala mi zaproponowana karta kredytowa na rok - przy oplacie 30 PLN/rok

    NIE! Posiadamy z zona ich karty od poczatku. Citi bank to najgorsze
    niedouczone, chamskie skurwysyny. Nie bierz ich karty.

  • 6. Data: 2003-05-13 07:54:03
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Renegade" <r...@n...com.hotmail.com> napisał w
    wiadomości news:b9q844$7pc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Citi bank to najgorsze
    > niedouczone, chamskie skurwysyny. Nie bierz ich karty.

    A Ty jak bys sieie nazwal?

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-05-13 08:04:07
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > NIE! Posiadamy z zona ich karty od poczatku. Citi bank to najgorsze
    > niedouczone, chamskie skurwysyny. Nie bierz ich karty.

    Dobrowadzam kolege do porzadku............slownik wyrazow bliskoznacznych
    chyba bylby w Twoim przypadku wymagany. Jezeli uzywasz juz tak dobitnych
    okreslem to lepiej jakos to uargumentuj, puste slowa................

    Pozdrawiam
    kk

  • 8. Data: 2003-05-13 09:20:41
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Jesli jest tak zle to dlaczego uzyles slowa "posiadamy" i to od poczatku?
    Jesli sa tacy zli to zrezygnuj i juz. Zaden problem.
    My tez posiadamy z zona karty Citi i nie narzekamy. Jeszcze ani razu nie
    naliczyli nam odsetek, mimo ze splata calkowita nastepowala 3-4 dni po
    terminie. Oczywiscie zawsze splacalismy kwote minimalna.

  • 9. Data: 2003-05-13 10:32:48
    Od: Rafał KLISowski <k...@s...tenbit.pl>

    On Tue, 13 May 2003 09:50:41 +0200, Renegade wrote:

    > NIE! Posiadamy z zona ich karty od poczatku. Citi bank to najgorsze
    > niedouczone, chamskie fxhejlflal. Nie bierz ich karty.

    Czemu zatem odnawiałeś karty? Mnie jak zdenerwowali swoim 'profesjonalnym'
    postępowaniem to się wyniosłem do PBK/BPH. Na razie oprócz opłat nie jest
    lepiej, ale widać, że jest chęć z ich strony by było. Wolę ich uczenie się
    z dobrym do mnie podejściem niż olewający profesjonalizm CITI.

    --
    Rafał
    "a jak się podoba nowa strona"

  • 10. Data: 2003-05-13 16:55:16
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > NIE! Posiadamy z zona ich karty od poczatku. Citi bank to najgorsze
    > niedouczone, chamskie skurwysyny. Nie bierz ich karty.

    No pięknie, pięknie....
    Zrezygnuj i zapomnij jak Ci nie pasuje.