  • 21. Data: 2006-08-25 03:39:41
    Temat: Re: mBank a prowizja z bankomatu Euronet (?!)
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1lelw907xlgaa.dlg@onet.pl...

    > Z ciekawości zapytam:
    > - wiedziałeś że w bankomacie są same dwustuzłotowe banknoty?
    > Jeżeli nie wiedziałeś - to jakim cudem chciałeś wypłacić 15tys z
    bankomatu?
    > Jednorazowo może wyjść (do ok. 38 banknotów) - chodzi o szczelinę w
    miejscu
    > wydawania kasy przez bankomat.

    Ja nic nie wiedzialem . Wyplacam po 3000 PLN , nowe szuflady daja 3500 stare
    czasami 2500 . Jak mi nie chce dac 3500 to biore mniej .

    A jak wyplacic 7000 ??
    - 3000
    -3000
    -1000

    I powiedzial ze nie ma wiecej kasy

    15000 taki jest limit bankomatowki wpietej w rachunek firmowy . System jest
    taki sam np 5 razy 3000 . I za bardzo nie wiem czego tutaj mozna nie
    rozumiec :)

    J.

  • 22. Data: 2006-08-25 03:41:44
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:eckuek$o8u$1@news.elsat.net.pl...

    > Warto dodać, że by default karty debetowe mBanku mają ograniczenie do
    > trzech operacji bankomatowych w ciągu dnia. 5 to maksimum, ustawiane
    > jedynie poprzez mLinię (w serwisie internetowym jest możliwość edycji
    > jedynie limitów kwotowych - a o ilościowych mało kto w ogóle wie)...

    Tak dokladnie

    - 5 razy 3000 pomiedzy 23:45 a 23:59 :)) I nastepnie od 00:01 dalej . Zadna
    filozofia :)) dwa limity dobowe sie sumuja