  • 11. Data: 2006-08-21 19:53:05
    Temat: Re: mBank a prowizja z bankomatu Euronet (?!)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Sam euronet jest euronetem . Euronet z napisem na dole np Kretyt Bank jest
    > bankomatem nalezacym do KB . Niestety ta wiedza mnie osobiscie kosztowala
    > 900 PLN :((

    jak to mozliwe?
    mozesz przyblizic okolicznosci przyrody? :)

  • 12. Data: 2006-08-21 21:21:35
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > jak to mozliwe?

    180 wypłat po 5zł prowizji ? :))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2006-08-21 22:03:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > 180 wypłat po 5zł prowizji ? :))))))))

    to kapnales sie dopiero po roku?! :)

    /ja nieco predzej zareagowalem :)

  • 14. Data: 2006-08-21 22:07:44
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > /ja nieco predzej zareagowalem :)

    Ja akurat wiem co, gdzie, ile płace ... ale patrzac ostatnio na to jak
    dwójka 10-letnich dzieciaków wypłacała gotówke w Euronecie, to smiem
    twierdzic, ze niektórzy są po prostu durniami, nawet pomimo tego, ze
    wiedzieli jak sie robi dzieci i zdołali je ubrac i wyzywic.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2006-08-22 02:55:22
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > jak to mozliwe?
    > mozesz przyblizic okolicznosci przyrody? :)

    Nie wiem czy koledzy nie pamietaja , ale wczesniej nie bylo 5 PLN tylko
    prowizja % .
    Mialem wyjazd w nocy do niemiec , dwa konta osobiscie plus firmowe . Wyplata
    od 23:50 do 00:xx zeby zlapac sie na dwa limity dobowe .
    Bankomat euronetu wyplacil jakies 7000 PLN i skonczyla sie kasa . Pojechalem
    do drugiego o ktorym myslalem ze tez jest euronetem ( byl euronenetem ale
    wynajetym przez inny bank ) Wyplacalem duzo ( z jednej karty w mbanku do
    rachunku firmowego mozna wyssac jakies 15000 PLN na dobe ) I mi zrobili
    jakies 870 prowizji .

    Ten bankomat do dnia dzisiejszego stoi na narozniku Wroclawskiej ( idac do
    pl.wolnosci ) lokalizacja poznan .

  • 16. Data: 2006-08-23 18:50:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 20 Aug 2006 15:41:26 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Ale jak je rozpoznac ??? Przeciez to juz ewidentnie podpada pod robienie
    > klientów w jelenie.

    Na dobrą sprawę, to się kwalifikuje do zgłoszenia do UOKiK.
    I jestem przekonany, że UOKiK przyznałby klientowi pełną rację.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2006-08-24 06:57:31
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 22 sie o godzinie 04:55, na pl.biznes.banki, fotomania napisał(a):

> [...]
    > wynajetym przez inny bank ) Wyplacalem duzo ( z jednej karty w mbanku do
    > rachunku firmowego mozna wyssac jakies 15000 PLN na dobe )

    Z ciekawości zapytam:
    - wiedziałeś że w bankomacie są same dwustuzłotowe banknoty?
    Jeżeli nie wiedziałeś - to jakim cudem chciałeś wypłacić 15tys z bankomatu?
    Jednorazowo może wyjść (do ok. 38 banknotów) - chodzi o szczelinę w miejscu
    wydawania kasy przez bankomat.

    --
    Herbi
    24-08-2006 08:57:29

  • 18. Data: 2006-08-24 09:10:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Z ciekawości zapytam:
    > - wiedziałeś że w bankomacie są same dwustuzłotowe banknoty?
    > Jeżeli nie wiedziałeś - to jakim cudem chciałeś wypłacić 15tys z bankomatu?

    Ten 'cud' ;-P polega na rozbiciu kwoty na kilka transakcji,
    (w mBanku max. do 5-ciu dziennie)

    > Jednorazowo może wyjść (do ok. 38 banknotów)

    To zależy od typu bankomatu, w niektórych max to 20 szt.

    ps.
    kto pyta, czasem mniej błądzi ;-)

  • 19. Data: 2006-08-24 19:25:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > Ten 'cud' ;-P polega na rozbiciu kwoty na kilka transakcji,
    > (w mBanku max. do 5-ciu dziennie)

    Warto dodać, że by default karty debetowe mBanku mają ograniczenie do
    trzech operacji bankomatowych w ciągu dnia. 5 to maksimum, ustawiane
    jedynie poprzez mLinię (w serwisie internetowym jest możliwość edycji
    jedynie limitów kwotowych - a o ilościowych mało kto w ogóle wie)...

  • 20. Data: 2006-08-25 02:16:39
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

> [...]
    > jedynie poprzez mLinię (w serwisie internetowym jest możliwość edycji
    > jedynie limitów kwotowych - a o ilościowych mało kto w ogóle wie)...

    Eeee tam. Wie kazdy, kto dostal karte i przeczytal dolaczona do niej
    ulotke.

    --
    jimmij