  • 1. Data: 2006-08-20 15:04:51
    Temat: MIG-BR - na Smolnej czy na Kruczkowskiego (tu nie udzielaja info o BR)?
    Od: "kobra" <k...@w...pl>

    Czesc,

    gdzie znajduje sie Zwiazek Banków Polskich? Wg ich strony www.zbp.pl na
    Kruczkowskiego. Tymczasem wielokrotnie czytalem, ze na Smolnej???

    I moje drugie pytanie jak mozna dostac informacje czy jest sie w MIG-BR???
    Na wyzej wspomnianej stronie mozna znalezc info: "Związek Banków Polskich
    nie udziela odpowiedzi na pytania dotyczące Systemu Bankowy Rejestr
    zawierającego informacje o klientach czasowo nie wywiązujących się z
    zobowiązań wobec banków." Gdzie uderzyc w takim razie?

    dzieki

  • 2. Data: 2006-08-20 15:38:37
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    > kobra napisał(a):
    > gdzie znajduje sie Zwiazek Banków Polskich? Wg ich strony www.zbp.pl na
    > Kruczkowskiego. Tymczasem wielokrotnie czytalem, ze na Smolnej???
    Ja jakis czas temu (kolo maja) mialem ten sam problem. W koncu napisalem
    na Smolna i... dostalem odpowiedz.

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl

  • 3. Data: 2006-08-21 07:35:23
    Od: "Michał Sienkiewicz" <m...@i...pl>

    > gdzie znajduje sie Zwiazek Banków Polskich? Wg ich strony www.zbp.pl na
    > Kruczkowskiego. Tymczasem wielokrotnie czytalem, ze na Smolnej???
    Zmienili siedzibę. Nowa siedziba jest na Kruczkowskiego 8, 4 piętro.

> [...]
    > zawierającego informacje o klientach czasowo nie wywiązujących się z
    > zobowiązań wobec banków." Gdzie uderzyc w takim razie?
    Idziesz na Kruczkowskiego, wypełniasz wniosek i za kilka dni masz odpowiedź.
    Żadnych opłat.