    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] Aktywacja kanału telefonicznego ze strony WWW?
    Date: Thu, 23 Oct 2003 11:11:11 +0200

    Zastanawiam się, dlaczego nikt w mBanku nie wpadł na pomysł, aby umożliwić
    aktywację kanału telefonicznego ze strony WWW, przy użyciu haseł
    jednorazowych. Kanał internetowy jest znacznie bezpieczniejszy niż
    telefoniczny, a pomimo tego kanał telefoniczny można aktywować wyłącznie
    poprzez mLinię.
    Ze względów bezpieczeństwa mam kanał telefoniczny nieaktywny, ale chcąc
    zamówić nową kartę Visa Electron przed upływem jej ważności muszę ten kanał
    aktywować, co wkurza mnie już na samą myśl o przewlekłych procedurach z tym
    związanych (oddzwanianie!).
    Biorąc pod uwagę, że mLinia jest piętą achillesową mBanku, uruchomienie tej
    funkcjonalności w sposób zdecydowany zmniejszyłoby obciążenie mLinii, a w
    efekcie poprawiłoby poziom obsługi klientów przy jednoczesnym spadku kosztów
    tej obsługi.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj