  • 1. Data: 2002-09-13 19:21:33
    Temat: [lukas] jest ok
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    Z obowiazku czuje sie poinformowac grupowiczow o moich pozytywnych
    doswiadczeniach z Lukasbankiem.

    Co chcialem zalatwic?
    - odblokowanie dostepu via inet do konta
    - zmiana adresu
    - wplata gotowki (bez pamietania nr rachunku).

    Miejsce akcji: Poznan, oddzial na rogu Gwarnej
    Wchodze, grzecznie siadam na krzeselku. Po minucie juz podchodze do pani.
    - Chcialbym...

    Calosc trwala 15 minut, lacznie z wyrobieniem karty identyfikacyjnej (smieszna
    taka, chipowa, bez zadnych danych typu imie/nazwisko). Najfajniejsze bylo, ze
    nie musialem zadnego wniosku/formularza wypelniac, tylko z kompa drukuja
    gotowe i do podpisu. Ogolnie pani byla bardzo sprawna i konkretna. Mile
    uczucie, zwlaszcza jak sie pamieta odsylanie od kasy do lady i z powrotem w
    pekao.

    Dzis wstapilem tam wplacic troche kasy - ok. 9 rano. Pare osob w srodku, ale
    zajelo to tylko 2 minuty. Podoba mi sie ten lukas ;-)

    Zeby nie bylo tak sielankowo, to ten interfejs internetowy - uuuuu...
    zwlaszcza to "odswiezanie salda" i w ogole ile czlowiek musi sie naklikac,
    zeby zobaczyc saldo swojego rachunku... ech, gdzie mu tam do mbanku :(

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 2. Data: 2002-09-13 20:09:39
    Temat: Re: [lukas] jest ok
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Adam_mb wrote:

    > Co chcialem zalatwic?
    > - odblokowanie dostepu via inet do konta
    > - zmiana adresu
    > - wplata gotowki (bez pamietania nr rachunku).

    To zaraz, dlaczego w tym celu wyrabiałeś kartę identyfikacyjną - zgubiłeś
    swoją? Chyba nie z powodu zmiany adresu? Bo z pierwszej sprawy wynika, że
    konto już masz.

> [...]

    > Najfajniejsze bylo, ze nie musialem zadnego wniosku/formularza
    > wypelniac, tylko z kompa drukuja gotowe i do podpisu.
    Zawsze tak jest w Lukasie i to jest fajne. Zupełnie odwrotnie było w WBK,
    gdzie o wszystko trzeba było pisać odręczne podanie od podstaw.

    > Ogolnie pani
    > byla bardzo sprawna i konkretna.
    To ta szczupła co się nie uśmiecha?

> [...]
    > zwlaszcza to "odswiezanie salda" i w ogole ile czlowiek musi sie
    > naklikac, zeby zobaczyc saldo swojego rachunku... ech, gdzie mu tam

    kwestia przyzwyczajenia; ja mialem najpierw Lukas i caly czas go wole; co do
    naklikania, to polecam zalozenie zakladki w przegladarce na taki adres:

    https://e-bank.lukas.com.pl/lukas/lukas2_rachunek?r=
    12345678

    wpisując swój numer na końcu - wtedy do salda jest tylko jedno kliknięcie
    (nie licząc ew. odświeżania)

    acha, w czasie odświeżania można przeprowadzać inne operacje na koncie, bo
    to robi sobie serwer sam

  • 3. Data: 2002-09-13 22:05:24
    Od: p...@p...onet.pl

    > Zeby nie bylo tak sielankowo, to ten interfejs internetowy - uuuuu...
    > zwlaszcza to "odswiezanie salda" i w ogole ile czlowiek musi sie naklikac,
    > zeby zobaczyc saldo swojego rachunku... ech, gdzie mu tam do mbanku :(

    Tak zgadzam się ! Serwis internetowy(transakcyjny) powinien być jak najszybciej
    gruntownie zmodernizowany i ulepszony(pełen on-line)i dodatkowe funkcje, wtedy +
    obecne warunki to będzię super!

    Cześć

  • 4. Data: 2002-09-14 07:15:40
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    > Podoba mi sie ten lukas ;-)
    >Zeby nie bylo tak sielankowo
    >ech, gdzie mu tam do mbanku :(
    =======================
    A ja tam mam konto w Lukasie od roku, a od 1,5 roku w mBanku. Wprawdzie
    większe pieniądze trzymam (mowa o koncie osobistym a nie o lokacie) w
    mBanku (zważywszy na nieco wyższe oprocentowanie), to jednak zdecydowanie
    wolę Lukasa od mBanku i z niego wykonuję wszelkie przelewy płacąc za
    wszystkie rachunki. Obsługa konta przy pomocy tokena jest dużo
    przyjemniejsza i szybsza. Strona internetowa Lukasa tez bardziej przypada mi
    do gustu niż mBanku. Poza tym oprocentowanie lokat zakładanych z konta
    internetowego Lukasa należy do najwyższych w Polsce i mBank pozostaje w tym
    względzie z tyłu.
    Na koniec pozostaje miła, szybka i fachowa obsługa (w razie potrzeby) w
    marmurku, a do dyspozycji pozostaje też darmowa infolinia 0800.......

  • 5. Data: 2002-09-14 08:42:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Figaro wrote:

    > jednak zdecydowanie wolę Lukasa od mBanku i z niego wykonuję wszelkie
    > przelewy płacąc za wszystkie rachunki.

    Wspominasz o wielu zaletach, natomiast jednej nie wspominasz bardzo ważnej
    (w moim odczuciu): potwierdzenie przelewu z pieczątką w razie czego w
    dowolnym momencie w dowolnym oddziale lub pocztą na telefon za 1zł, podczas
    gdy większość kont elektronicznych o zbliżonej funkcjonalności żąda ok. 5
    razy tyle.

  • 6. Data: 2002-09-14 09:21:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak zgadzam się ! Serwis internetowy(transakcyjny) powinien być jak
    najszybciej gruntownie zmodernizowany i ulepszony(pełen on-line)i dodatkowe
    funkcje, wtedy + obecne warunki to będzię super!

    A tak nie jestem pewien - czy to nie Computerland robil Lukasowi system a
    teraz robidla banku pocztowego?

  • 7. Data: 2002-09-14 10:39:17
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]
    > - Chcialbym...
    >
    > Calosc trwala 15 minut, lacznie z wyrobieniem karty identyfikacyjnej
    W Krakowie al. Słowackiego tez tak było na poczatku, napije sie pan kawy bla
    bla, a teraz obsluga nie wyrabia bo non stop sa kolejki zwiazane ze splata
    kredytow, moze w Poznaniu nie ma tylu splacajacych,ale w Krakowie sa to samo
    oddział pl. Centralny K-ow N.Huta, dlatego wplacac wole w innym banku do
    Lukasa nawet placac za przelew , ogolnie Lukas jest OK poza tymi "klientami
    kredytowymi", jesli wprowadzaja oplaty za splate kredytow u nich to popieram
    Al

  • 8. Data: 2002-09-14 11:14:46
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    sob, 14 wrz 2002 o 12:39 GMT Alek napisał(a):

> [...]
    > kredytowymi", jesli wprowadzaja oplaty za splate kredytow u nich to popieram

    Ba, w Poznaniu już są: 5zł od jakiś 3-4 mies.
    Można też za darmo w godzinach porannych,
    ale faktycznie od tego czasu kolejek prawie nie ma.
    Musze także przyznać, że odwiedzałem kilka oddziałów w Poznaniu
    załątwiając różne często nietypowe sprawy
    (np. odkręcenie płatności VC, totalnie zablokowany token itp.
    i muszę przyznać, że za każdym razem zostałem natychmiast fachowo i
    merytorycznie załatwiony niezależnie od placówki/obsługującego,
    jeśli obsługujący nie był czegoś pewny lub nie było to w jego zakresie
    obowiązków to wystarczył krótki tel. i sprawa zostawała
    wyjaśniona/załatwiona.

    Jedyne czego mogę się czepiać to, że przy pierwszych 3 wizytach
    nie zaproponowano mi KAWY :-(
    Natomiast w tym samym oddziale w tym samym czasie moja znajoma
    przy 3 wizytach dostała propozycję napicia się kawy 3x.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Jak mądrze zadawać pytania: http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/ ]

  • 9. Data: 2002-09-14 12:02:09
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jedyne czego mogę się czepiać to, że przy pierwszych 3 wizytach
    > nie zaproponowano mi KAWY :-(
    > Natomiast w tym samym oddziale w tym samym czasie moja znajoma
    > przy 3 wizytach dostała propozycję napicia się kawy 3x.

    Ja sobie sam zawsze biore chyba ze jest tak pusto ze nie
    ma na co czekac :-(

    Jak juz kiedys z Robertem doszlismy do wniosku najlepsza kawa
    jest w Lukasie na Dabrowskiego :-) - ten oddzial ma jeszcze
    dodatkowa zalete - jest poza SOP.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2002-09-14 13:00:21
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

    > Ja sobie sam zawsze biore chyba ze jest tak pusto ze nie
    > ma na co czekac :-(

    Chyba o to w sumie chodzi, żeby klienci się częstowali sami w ramach
    czekania. Osobiście uważam, że jak jest kolejka, to grzeczniej jest w
    stosunku do oczekujących klientów, żeby dysponenci nie robili kawy, tylko
    operacje (bankowe oczywiscie ;) ).

    > Jak juz kiedys z Robertem doszlismy do wniosku najlepsza kawa
    > jest w Lukasie na Dabrowskiego :-) - ten oddzial ma jeszcze
    > dodatkowa zalete - jest poza SOP.

    Jeśli do mnie pijesz ;) to nie przypominam sobie, zebym oceniał kawę w
    Lukasie na Dabrowskiego. Po pierwsze, nie pijam kawy na ogol, po drugie
    nigdy nie bylem w oddziale innym niz na Gwarnej (a i to niezmiernie rzadko).
    Co do SOP tez sie nie wypowiada(le)m, bo nie mam samochodu.

    Ale ogolnie to przyznam racje niektorym, ze chodzenie do oddzialow Lukasa
    jest o tyle przyjemniejsze niz np. do BZWBK, ze w sumie szkoda czasem, ze
    wszystko jest tak zorganizowane, ze chodzic nie ma potrzeby ;)