  • 1. Data: 2002-08-24 13:58:36
    Temat: limit przelewu bez tokena w BZWBK
    Od: v...@p...onet.pl

    czy ktos orientuje sie jaki jest limit przelewu bez tokena z konta studenckiego
    w BZWBK?

    radek

  • 2. Data: 2002-08-24 22:27:02
    Temat: Re: limit przelewu bez tokena w BZWBK
    Od: v...@p...onet.pl

    a jakie jest maksimum -bo pamietam ze ustawilem maksimum, tyle ze niestety nie
    mam teraz dostepu do moich dokumentow..

  • 3. Data: 2002-08-25 11:48:04
    Od: "Paweł Kwiatkowski" <p...@x...wp.pl>

    Ten limit musiał być ustalony z Tobą w momencie aktywowania Usług Bankowości
    Elektronicznych w Oddziale banku. Jednak max. kwoat transakcji
    niezabezpieczonych tokenem to 5000 PLN.
    Paweł Kwiatkowski BZ WBK

  • 4. Data: 2002-08-26 06:35:54
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Kwiatkowski" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Bankowości
    > Elektronicznych w Oddziale banku. Jednak max. kwoat transakcji

    dokładniej suma DZIENNYCH przelewow to 5000 PLN

  • 5. Data: 2002-08-26 08:31:11
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzesio" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paweł Kwiatkowski" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Bankowości
    >
    > dokładniej suma DZIENNYCH przelewow to 5000 PLN

    To nie jest suma dziennych przelewow. To jest suma dziennych "definiowań"
    przelewów.

    Karol

  • 6. Data: 2002-08-27 06:57:54
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    > To nie jest suma dziennych przelewow. To jest suma dziennych "definiowań"
    > przelewów.

    co rozumiesz przez "definiowań" ??

    Grześ

  • 7. Data: 2002-08-27 07:47:26
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > co rozumiesz przez "definiowań" ??

    Jezeli chce wyslac gdzies 29 sierpnia 10.000 zl, to musze wyslac dwa
    przelewy. Kazdy po 5000.
    I zeby to zrobic to musze "zdefiniowac" te dwa przelewy w dwoch roznych
    dniach.
    Czyli 29 sierpnia zostana zrealizowane przelewy na laczna kwote > 5000.
    Co wiecej przelew na kwote >3500 jest "popychany" przez pracownika
    "recznie".
    Czyli jak pracownik wypije kawe, zrobi inne sprawy i juz o godzinie 15.00
    wezmie sie za akceptowanie i realizacje przelewow internetowych >3500.
    I wszystko zgodnie z regulaminem swiadczenia uslug internetowych.

    Powyzsze wnioski wyciagnalem na podstawie wlasnych doswiadczen i
    "ciagniecia" za jezyk pracownikow BZ WBK.
    Jezeli cos przez ostatnie miesiace sie zmieniło to tylko pogratulowac.

    Pozdrawiam,
    Karol