  • 1. Data: 2007-03-30 21:17:14
    Temat: kurs CHF
    Od: "dude" <z...@p...onet.pl>

    Jak widzę chf pikuje w dół (do pln) od 2004, no i pojawia się pytanie jak
    będzie wyglądał ten kurs w najbliższej przyszłości?

    Wiem, wiem, SO #1 na tej grupie to: `zapytaj wróżki';

    Ale chętnie bym przeczytał jakieś opinie z uzasadnieniem (lub bez heh), jak
    myślicie co będzie z frankiem i liborem w ciągu najbliższych paru miesięcy?

    pzd,
    dude

  • 2. Data: 2007-03-31 05:13:42
    Temat: Re: kurs CHF
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "dude" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak
    > myślicie co będzie z frankiem i liborem w ciągu najbliższych paru

    libor powoli będzie szedł do góry a frank powoli w dół myślę że w przeciągu
    2 lat dojdzie do 2 zł

  • 3. Data: 2007-03-31 17:59:04
    Od: "wk" <b...@p...ABConet.pl>

> [...]
    > jak
    > myślicie co będzie z frankiem i liborem w ciągu najbliższych paru

    Szwajcaria zbankrutuje, frank bedzie kosztowal 10gr, wszyscy posplacaja
    kredyty i beda zyli dlugo i szczesliwie ;-)

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2007-03-31 23:09:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    wk <b...@p...abconet.pl> wrote:

    > Szwajcaria zbankrutuje, frank bedzie kosztowal 10gr, wszyscy posplacaja
    > kredyty i beda zyli dlugo i szczesliwie ;-)

    Na które tysiąclecie jest ta wróżba? :-)

    --
    Przemysław Maciuszko