  • 1. Data: 2005-08-24 20:45:33
    Temat: kredyt w mbank i spotkanie z przestawicielem - pytanie
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam.
    Może ktoś jest zorientowany w następującym temacie:
    Do najbliższego punktu banku czy tam go nazywają Mkioskiem - w każdym razie
    przedstawiciela banku mam ok 80 km. Gość mi dziś zadzwonił, że on przyjedzie
    do mojego miasteczka jak bezie conajmniej 3 osoby zainteresowane. Czy czasem
    on nie jest zbyt leniwy? Ktoś może się orientuje czy są takie regulacje w
    tym banku? Czy po prostu nie mam wyjścia i muszę jechać?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2005-08-24 21:49:48
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > co za problem, wez dwoch kumpli, albo nawet i trzech i niech ten
    > przedstawiciel przyjezdza, tyle Cie skroja na kredycie, ze powinien co
    > tydzien z raportem przyjezdzac

    A teraz spróbuj odpowiedzieć bardziej konstruktywnie na moje pytanie bo sam
    jakoś nie mogę z tego rzeczowych wniosków wyciągnąć

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2005-08-24 21:52:16
    Od: "signon" <s...@n...pl>

    pawelj:

  • 4. Data: 2005-08-24 21:53:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    pawelj wrote:

    > A teraz spróbuj odpowiedzieć bardziej konstruktywnie na moje pytanie
    > bo sam jakoś nie mogę z tego rzeczowych wniosków wyciągnąć

    Konstruktywnie: zadzwoń na mlinię, opisz sytuację, zażądaj "pogonienia" PH.
    Przyleci jak na skrzydłach ;-)

    przyszłość/ Woody Allen