  • 1. Data: 2005-08-24 21:11:24
    Temat: KK z podglądem przez sieć
    Od: bob <bob1969_09<tegotuniema>@mail.ru>

    Które banki coś takiego oferują ?

  • 2. Data: 2005-08-24 21:14:33
    Temat: Re: KK z podglądem przez sieć
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Które banki coś takiego oferują ?

    np. BPH

    JR

  • 3. Data: 2005-08-24 21:18:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Które banki coś takiego oferują ?

    Wszystkie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-08-24 21:22:44
    Od: bob <x...@x...xx>

    Glenn wrote:

    > > Które banki coś takiego oferują ?
    >

    > Wszystkie.

    Coś nie chce mi sie wierzyć ... ! Nawet PKO BP ?

  • 5. Data: 2005-08-24 21:23:56
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > Wszystkie.

    Pierwsze słyszę że PKO BP się dorobiło?

  • 6. Data: 2005-08-24 21:34:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Pierwsze słyszę że PKO BP się dorobiło?

    To nie bank, to kasa zapomogowo-pożyczkowa ;-))) Ok - prostuję : PRAWIE
    wszystkie. Teraz dobrze ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-08-24 21:41:44
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > To nie bank, to kasa zapomogowo-pożyczkowa ;-))) Ok - prostuję :
    > PRAWIE wszystkie. Teraz dobrze ;-) ?

    Nie wiem, co tam w Invest Banku?
    ;-)

  • 8. Data: 2005-08-24 21:42:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Nie wiem, co tam w Invest Banku?
    > ;-)

    Załatwię Cię jednym słówkiem ;-) PRAWIE :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-08-24 21:50:19
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > Załatwię Cię jednym słówkiem ;-) PRAWIE :-)))

    Mogę przystać na stwierdzenie że w większości "wiodących banków"* z
    wyjątkiem PKO BP (a może i Pekao SA o którym nic nie wiem) karty kredytowe
    mają podgląd przez Internet.

    Bogdan B.

    * - to jest coś co każdy trochę wie, ale tak całkiem nie jest pewien.

  • 10. Data: 2005-08-24 21:54:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > * - to jest coś co każdy trochę wie, ale tak całkiem nie jest pewien.

    O właśnie :-) A Pekao ma podgląd.

    przyszłość/ Woody Allen