  • 1. Data: 2002-04-13 12:21:32
    Temat: kredyt w kilku bankach
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    Jestem jednoosobowym dzialaczem gospodarczym od 1,5 roku, obrot miesieczny
    ~150tys. Czy jest sens bym utrzymywal konta firmowe w dwoch (lub wiecej)
    bankach z nadzieja, ze w kazdym z nich bede mogl skorzystac z produktow
    kredytowych?

    Czy tez moze bank, ktory bedzie udzielal mi kredytu powie, ze musze zamknac
    pozostale konta albo przynajmniej, ze musze wypowiedziec w pozostalych
    bankach umowy dotyczace produktow kredytowych? Jak to jest?

    pzdr.