  • 1. Data: 2008-03-24 21:13:19
    Temat: kredyt studencki i takie tam
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Hej! BZWBK - ten bank jest niepowazny. Umowy na kredyt studencki sa
    podpisywane do konca marca. Marzec konczy sie w poniedzialek. Jeszcze nikt
    nie dzwonil. Swietnie. Jak sie ich tydzien temu pytalem kiedy ktos sie
    odezwie, to powiedzieli, ze sprawdzaja poreczycieli i trzeba czekac na
    telefon. Wniosek zaakceptowany, ale sprawdzaja poreczycieli. Kpina. Ale to
    inna sprawa. Teraz pytanie. Umowe podpisuje sie chyba razem z
    poreczycielami. Musze ja podpisac w innym miescie niz oni mieszkaja wiec
    mysle jak to inaczej zalatwic. Bank pewnie wymysli sobie ostatni mozliwy
    dzien i istenieje mozliwosc, ze ktos nie bedzie akurat wtedy mogl. Czy ktos
    orientuje sie czy bank zaakceptuje notarialnie poswiadczone upowanienie do
    podpisania takiej umowy przeze mnie w ich imieniu?