  • 1. Data: 2004-01-11 17:05:47
    Temat: kredyt na mieszkanie
    Od: <t...@W...gazeta.pl>

    Mam ok 3/4 wartosci mieszkania, potrzeba mi ok 40-45 tysiecy PLN. Nie chce
    brac kredytu hipotecznego, wolalbym gotowkowy by uniknac tych cyrkow z
    umowami.
    Ktos dosiadczony wie: czy dostalbym taki kredyt (moje zarobki ok. 10000PLN
    brutto) bez poreczycieli? ile na to potzeba czasu, i w jakim banku?

    Dzieki

  • 2. Data: 2004-01-11 17:08:46
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Ktos dosiadczony wie: czy dostalbym taki kredyt (moje zarobki ok.
    > 10000PLN brutto) bez poreczycieli? ile na to potzeba czasu, i w jakim
    > banku?

    Moze kredyt odnawialny w rachunku np w MultiBanku?
    Jak przyniesiesz historie to powiniens dostac od razu (od razu patrz w
    Aquariusie).
    Niskie oprocentowanie i wysokie limity - moze byc ok.

  • 3. Data: 2004-01-11 17:20:43
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Moze kredyt odnawialny w rachunku np w MultiBanku?
    > Jak przyniesiesz historie to powiniens dostac od razu (od razu patrz w
    > Aquariusie).
    > Niskie oprocentowanie i wysokie limity - moze byc ok.

    Potwierdzam. Tyle, że w Aquariusie nie ma limitu na linię. Przy innych kontach w
    Multi jest chyba 100k. Linia aqua 11,30%.
    Pomyśl też ew. o kredycie hipotecznym w multi z wpłatą własną 40%, wtedy będzie
    5,95% (zarówno hipoteczny jak linia).

  • 4. Data: 2004-01-11 17:23:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Potwierdzam. Tyle, że w Aquariusie nie ma limitu na linię. Przy
    > innych kontach w Multi jest chyba 100k. Linia aqua 11,30%.

    No nie ma gornego limitu, ale limity krotnosci zarobkow chyba jednak sa? :)

  • 5. Data: 2004-01-11 17:37:52
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > No nie ma gornego limitu, ale limity krotnosci zarobkow chyba jednak sa? :)

    Są są - 9-krotność.

  • 6. Data: 2004-01-11 17:38:36
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > No nie ma gornego limitu, ale limity krotnosci zarobkow chyba jednak sa? :)

    Czy mbank ma tak samo? Mam tam rachunek. No i co z limitami KK? Mam ok 14000
    limitu?

    Dzieki

  • 7. Data: 2004-01-11 18:11:32
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Moze kredyt odnawialny w rachunku np w MultiBanku?

    Przecież napisał, że chce uniknąć cyrków...

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 8. Data: 2004-01-11 18:21:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński
    > Przecież napisał, że chce uniknąć cyrków...

    Bez przesady

  • 9. Data: 2004-01-11 19:17:07
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński
    >
    > Bez przesady

    IMHO byłoby nieuczciwe, gdybym w tej sytuacji powstrzymał się od komentarza.

    Mój przypadek był dosyć "hardkorowy" i z tego powodu mam prawo mieć
    niepochlebne zdanie o Multi, zwłaszcza o ichnich kredytach. Zresztą
    narzekających jest coraz więcej, wystarczy przejrzeć archiwum. A ilu
    niezadowolonych klientów tu w ogóle nie bywa?

    Może w Aquariusie jest inaczej...?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 10. Data: 2004-01-11 19:37:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński
> [...]
    > narzekających jest coraz więcej, wystarczy przejrzeć archiwum. A ilu
    > niezadowolonych klientów tu w ogóle nie bywa?

    1) Raczej jest
    2) Statystyka robi swoje ;) W koncu maja juz ponad 110 tysiecy klientow.

    Chociaz swoja droga - dzial od kredytow mogliby jakos wesprzec ;) Bo to
    chyba on jest glownym powodem klopotow.