  • 1. Data: 2002-11-27 13:10:51
    Temat: kredyt mieszkaniowy w KB
    Od: "Jacek W." <j...@w...pl>

    Mam kerdyt walutowy oprocentowany 7,5
    i zastanawiam sie czy nie zaciagnac innego w zlotowkach na splate tamtego bo
    te 7,5 % nie zmiejsza mi sie a zawsze to waluta.
    co radzicie?

    podobno w PKO BP jest kredyt zlotowkowy oprocentowany okolo 8 %.

  • 2. Data: 2002-11-27 13:25:06
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w KB
    Od: s...@o...pl

    > podobno w PKO BP jest kredyt zlotowkowy oprocentowany okolo 8 %.

    ale chyba na stałej stopie?

  • 3. Data: 2002-11-27 13:26:48
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    "Jacek W." <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > co radzicie?
    >
    > podobno w PKO BP jest kredyt zlotowkowy oprocentowany okolo 8 %.

    A przewalutowanie, nawet z prowizją ca. 1% może się opłacać?

    Arek

  • 4. Data: 2002-11-27 19:00:29
    Od: "plusz" <p...@i...NOSPAM.pl>

> [...]
    > co radzicie?
    >
    > podobno w PKO BP jest kredyt zlotowkowy oprocentowany okolo 8 %.

    ja bym przewalutował ... zawsze to śpisz spokojniej
    szczególnie jeśli znajdziesz korzystne warunki i jakieś premie za to, że
    "przenosisz" kredyt
    na przykład dużo niższa lub brak prowizji
    PKO ma na przykład w planach strategicznych zwiększenie udziału kredytów w
    aktywach Banku do 50% - za 2-3 tygodnie pewnie zaczną wprowadzać to w życie
    więc możesz się tym podeprzeć składając wniosek
    pełne info :
    http://www.pkobp.pl/herold/_stratrg.xml?id=1

    weź też pod uwagę, że przy przeniesieniu ponownie musisz zapłacić za wpis do
    hipoteki i ponownie musisz do czasu uprawomocnienia wpisu mieć ubezpieczeni
    kredytu - to też jakieś koszty są

    pozdrawiam
    plusz