  • 1. Data: 2007-01-20 18:49:23
    Temat: kredyt konsolidacyjny
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Mam kredyt konsolidacyjny w PKOBP z oprocentowaniem 5.6025 w CHF.
    Czy znajdę gdzieś tańszy oraz czy będzie się opłacało przenieść go.

  • 2. Data: 2007-01-20 20:24:37
    Temat: Re: kredyt konsolidacyjny
    Od: "Anna" <a...@r...pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam kredyt konsolidacyjny w PKOBP z oprocentowaniem 5.6025 w CHF.
    > Czy znajdę gdzieś tańszy oraz czy będzie się opłacało przenieść go.
    >
    > --

    Jezeli kredyt jest starszy niz rok to znajdziesz tansze oprocentowanie w
    millenium maja dobre oferty ok 3% rownie dobrze mozesz sprubowac w mbanku
    ostanio słyszałam ze refinansuja i daja ok 2,5 % ale to kwestia sprawdzenia