  • 1. Data: 2005-03-21 11:22:45
    Temat: kredyt hipoteczny w millenium-pytanko
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Witam - czy ktoś brał może lub zna kogoś kto bral w obecnej promocji kredyt
    hipoteczny w millenium. Podobno mają multum wniosków i millenium jest
    zapchane... Jak długo trwa od załatwienia formalności do wypłaty środków?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-21 17:07:30
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w millenium-pytanko
    Od: "kisielek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Młody" <s...@t...no-spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt hipoteczny w millenium. Podobno mają multum wniosków i millenium
    > jest zapchane... Jak długo trwa od załatwienia formalności do wypłaty

    dzisiaj tam byłem (Gdańsk). formalności jak wszędzie, ale uprzedzają,
    że minimum 2 tygodnie, a w praktyce miesiąc...

    --
    pozdrawiam
    kisielek

  • 3. Data: 2005-03-29 10:05:25
    Od: "Dariuszu" <d...@p...onet.pl>

    ja wziolem
    maja Tone wnioskow
    w 1 miesiac to bedzie szybko od momentu zlozenia wniosku do odpalenia
    kredytu
    ale raczej z 1,5mc

  • 4. Data: 2005-04-04 19:23:26
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2005 12:05:25 +0200, Dariuszu <d...@p...onet.pl>
    napisał:

    > ja wziolem
    > maja Tone wnioskow
    > w 1 miesiac to bedzie szybko od momentu zlozenia wniosku do odpalenia
    > kredytu
    > ale raczej z 1,5mc
    >
    > U?ytkownik "M?ody" <s...@t...no-spam.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > kredyt

    Od dwóch tygodni do trzech miesięcy. Najczęściej około miesiąca

    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-04 21:23:32

  • 5. Data: 2005-04-05 15:27:35
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > U?ytkownik "M3ody" <s...@t...no-spam.pl> napisa3 w wiadomo?ci
    > kredyt

    Od dwóch tygodni do trzech miesięcy. Najczęściej około miesiąca
    Pozdrawiam

    Ja od dwóch tygodni czekam na aneks do umowy. Wczoraj usłyszałem, ze mój
    jest w kolejce na miejscu ok. 200. Czas oczekiwania 2-4 tygodni. Kpina.
    Warto się zastanowić czy brać kredyt w banku, który tak lekceważy klientów -
    dla mnie już trochę za późno :-(

  • 6. Data: 2005-04-09 17:26:37
    Od: "artita" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    od trzech tygodni trwa to zdecydowanie krocej, jesli zlozysz wszystkie
    dokumenty i nie pojawia sie zadne kwiatki, to w dwa tygodnie moga pojawic
    sie pieniedze na koncie dewelopera (zbywcy).....