  • 1. Data: 2007-02-15 20:02:47
    Temat: kredyt hipoteczny w jakim banku??
    Od: "Artur" <a...@o...pl>

    witam,
    czy ktoś wziął kredy hipoteczny w PLN w banku BZWBK, według moich (a
    właściwie symulacji baku)obliczeń jest u nich najtaniej,
    może ktoś mi doradzić w jakim banku są najlepsze warunki. kredyt chciałbym
    na 15 lat, czy warto w CHF, czy lepiej w PLN,
    dzięki za wszystkie rady,
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-15 20:10:49
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w jakim banku??
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 21:02:47 +0100, "Artur" <a...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >może ktoś mi doradzić w jakim banku są najlepsze warunki. kredyt chciałbym
    >na 15 lat, czy warto w CHF, czy lepiej w PLN,

    Na 100 tys. czy 20 mln? Pracujesz najemnie, masz DG, może spółkę? Parametry to
    mamy sobie wymyślić czy podasz?

  • 3. Data: 2007-02-16 09:23:56
    Od: "artur" <a...@o...pl>

    witam,
    podaję dane:
    kredyt na 70 000 zł
    ilość rat: 180 (15 lat)
    umowa o pracę 2000 netto miesięcznie
    kredyt na małżeństwo, GD 2 osoby
    nie mamy żadnych kart kredytowych i innych długów

    czy coś jeszcze??

    dzięki za wszystkie rady, pozdrawiam
    artur