  • 1. Data: 2007-04-21 21:38:05
    Temat: Kredyt hipoteczny w Millennium Bank i nie tylko.
    Od: "Robiq" <r...@N...o2.pl>

    Tak się zastanawiam dla kogo jest przeznaczony ten kredyt? Starałem się o
    kredyt na zakup mieszkania, bez wkładu własnego. Mieszkanie kosztuje 215
    tys, a w Millenium wycenili je na 178 tys. Przeciez jakbym mial te 37
    tysięcy to nie starałbym się o kredyt na 215, tylko na 178. Znajoma miała
    podobny przypadek, wycenili kilkanaście tysięcy za mało. Dzięki takiej
    wycenie musiałem zrezygnować z propozycji tego banku.

    Złożyłem jeszcze wnioski do dwóch banków: Santandera i Lukasa. Santander w
    ogóle nie dał odpowiedzi, a z kolei Lukas mieszkanie wycenił dobrze i tam
    też zdecydowałem się wziąć kredyt.

    Robert

  • 2. Data: 2007-04-21 22:49:26
    Od: Ra <...@s...pl>

    Robiq napisał(a):
> [...]
    > ogóle nie dał odpowiedzi, a z kolei Lukas mieszkanie wycenił dobrze i tam

    było, millennium wycenia na podstawie tabelek z poprzedniego kwartału

  • 3. Data: 2007-04-22 12:16:59
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > było, millennium wycenia na podstawie tabelek z poprzedniego kwartału

    Millennium nic samo nie wycenia. Robią to rzeczoznawcy, których bank
    wynajmuje (czasem nie dotyczy to rynku pierwotnego).
    Różnice w wartości nieruchomości w stosunku do ceny transakcyjnej zdarzają
    się w obie strony - na plus i na minus.