  • 1. Data: 2016-01-12 21:19:16
    Temat: konto walutowe w rublach rosyjskich + karta
    Od: Poręcz ze stali nierdzewnej <o...@g...pl>

    Cześć

    Czy ktoś z was wiem, w jakim banku mogę założyć konto walutowe
    nominowane w rublach rosyjskich razem z kartą debetową?
    Konkto nie musi być w Polsce.

    warunki:
    - jestem polskim rezydentem,
    - mam wyłącznie obywatelstwo polskie,
    - mam wyłącznie adres na teresnie Unii Europejskiej.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-01-13 01:36:08
    Temat: Re: konto walutowe w rublach rosyjskich + karta
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 1/12/2016 2:19 PM, Poręcz ze stali nierdzewnej wrote:
> [...]
    > - jestem polskim rezydentem,
    > - mam wyłącznie obywatelstwo polskie,
    > - mam wyłącznie adres na teresnie Unii Europejskiej.

    konto na pewno u Niemca w DB.
    Czy karte do tego dostaniesz musisz zapytac.