  • 1. Data: 2004-06-27 11:08:11
    Temat: konto w DB czy ktos posiada?
    Od: "aneta" <a...@l...pl>

    Witam !

    Juz troche o tym było ale nadal nie mam pełnych informacji.Moze jest osoba
    co juz takie konto tam posiada (jako Polak) i mogla by troche o procedurze
    zalozenia konta oraz o reszcie z nim zwiaznych opisac.Chodzi o to czy trzeba
    zakladac osobiscie,jakie papiery,czy jesli wypelni sie je po niemiecku to
    starczy?Czy potrzebne jakies tlumaczenia dokumentów?Czy zaswiadczenia o
    dochodach wymagane?(konto prywatne).Jaka opłata wpisowa?
    Jak wyglada sprawa przelewów online(w sumie to dla mnie najwazniejsza forma
    konta) jaki czas od wpłaty niemca do ukazania sie wplaty na moim
    koncie?Jakie metody wypłaty kasy aby były jak najmniejsze koszta oczywiscie
    w Polsce.
    Jednym słowem prosze o wszystkie info jakie sa potrzebne aby zalozyc i
    sprawnie dzialac na tym koncie.

    Dziekuje i pozdr
    Jacek

    gg 2002583