  • Data: 2008-02-15 14:07:58
    Temat: konto online w eurobanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    więcej na ten temat tutaj:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/rewolucyjny_rach
    unek_internetowy_eurobanku,display,34283

    można je założyć w 15 min. (tyle to u mnie trwało)

    konto za 0 zł (warunki zwolnienia łatwe do spelnienia)
    karta 95gr miesięcznie (niespersonalizowana wydawana od ręki)
    wypłata z bankomatu eurobanku 0 zł, a pozostałe 1 zł
    można w systemie zdefiniować limity transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
    oprocentowanie (liniowe) konta 5,55% - wyżej niż w Polbanku
    przelewy za 0 zł
    autoryzacja kodem z tokena, a token to aplikacja zainstalowana w tel.
    komórkowym - fajna sprawa ;-)
    bankowość elektroniczna lata świetlne przed Polbankiem, lepiej niż w Citi i
    ING

    wysłałem tam kilka złotych, aby przetestować przelewy

    zobaczymy jakie będą efekty tego testu

    pozdr.
    RobertS