  • Data: 2008-02-15 22:04:13
    Temat: Re: konto online w eurobanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie sa warunki ? Nie mam dostepu do www.
    wpływ 800 zł miesięcznie lub średnie saldo na rachunkach 10kzł (lokaty też
    się liczą)

    > Tzn. ? Nie ma na niej naszych danych ?
    dokładnie tak, nie ma ani imienia ani nazwiska, ale jak ktoś chce to może
    dostać taką normalną, z tym że nie od ręki tylko przyślą pocztą

    > To wyglada pieknie.
    interesująco, no nie ;-)

    > A to mnie zaskoczylo. Myslalem ze to jakas tragedia, a tu takie cos. Czy
    > ichniejsza KK tez ma jakis sensowny podglad ?
    bez wodotrysków = wygląda normalnie, ale poza tym eurobank przejął
    PartnerClub od BPH więc widać, że idzie w dobrym kierunku

    > Czekam bardzo na informacje.
    next week pobawię się przelewami i debetówką - może nawet spróbuję nią
    zapłacić, dla niektórych to może być szok, że jest karta bez danych
    posiadacza ;-)

    pozdr.
    RobertS