  • 1. Data: 2002-08-05 13:19:01
    Temat: konto dla 16-latka
    Od: "Grafi" <g...@p...fm>

    witam
    mam 16 lat chciałbym założyć konto z dostępem przez internet. nalepiej bez
    opłat za prowadzenie i z darmowymi przelewami. Czy mogli byscie mi coś
    polecić
    zgóry dziekuje za pomoc

    łukasz

  • 2. Data: 2002-08-05 13:22:10
    Temat: Re: konto dla 16-latka
    Od: "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl>

    izzyKonto w mBanku.
    Wszystko idealnie ale za wystawienie karty bedziesz musial zabulic. Poza tym
    jest bardzo OK.

    pozdr
    Rork

  • 3. Data: 2002-08-05 14:23:22
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    Lukas e-konto
    przelewy przez internet darmowe (+1 za potwierdzenei, jesli ktos chce na
    papierze) na z góry zdefiniowane ( w oddziale)konta. Przelewy przez telefon
    2 zet.(+1 za potwierdzenie na papierze, jeśli ktoś chce)
    Brak opłat za prowadzenie.
    OPłaty za wypłąte w oddziale, ale nei za wypłąte z bankomatu banku (zależy
    gdzie jesteś... w jedych miastach dużó w innych b. mało)
    Użytkownik Grafi <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ailtvg$po9$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-08-05 15:02:31
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > izzyKonto w mBanku.
    > Wszystko idealnie ale za wystawienie karty bedziesz musial zabulic. Poza
    tym
    > jest bardzo OK.

    polecam mbank - polaczenie izzykonta + emax na rodzica (dla bezplatnej
    karty)

  • 5. Data: 2002-08-05 18:51:39
    Temat: konto dla więcej niż 13-latka
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > mam 16 lat chciałbym założyć konto z dostępem przez internet. nalepiej bez
    > opłat za prowadzenie i z darmowymi przelewami. Czy mogli byscie mi coś

    Master, na moje masz kilka możliwości:

    - BZ WBK - bez opłat za prowadzenie, wypłaty w bankomatach bz wbk24 free,
    bzwbk24 free, przelewy chyba 50 groszy i to tylko na zdefiniwana. konto24 YOUNG

    - IZZYBANK - bez opłat za prowadzenie, przelewy, wypłaty z eueronetu, koszt
    wydania karty IZZY wynosi 36 zł/rocznie

    - INTEGRUM BGŻ - integrum maax w 20300029 system eintegrum - bez opłat token,
    prowadzenie, karta, wypłaty w bgż, przelewy

    pozdrowionka

    Jacek Cywiński, klub_chem, @nteneum

    http://www.anteneum.com
    a...@i...com

  • 6. Data: 2002-08-05 18:54:32
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Jak miałem 18 lat, miałem paszport, a dowód był "w trakcie wyrabiania" nie było
    mowy o otworzeniu dla mnie konta. Jak Ty sobie wyobrażasz, że jemu otworzą, jak
    ma 16 =) No juz bez kompletnej dziecinady

    @nteneum

    www.anteneum.com
    a...@i...com

  • 7. Data: 2002-08-05 20:18:05
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > mowy o otworzeniu dla mnie konta. Jak Ty sobie wyobrażasz, że jemu
    otworzą, jak
    > ma 16 =) No juz bez kompletnej dziecinady

    Gadasz...

    idzie sie do banku rodzic daje taki papierek:

    miasto, data

    ja bla bla zezwalam na prowadzenie bankowi takiemu siakiemu rachunku na
    rzecz maloletniego oraz samodzielne przez niego dysponowanie srodkami
    zgromadzonymi na nim.

    ja podpis

    lub cos w tym rodzaju

    pozdrawiam,
    jelen

  • 8. Data: 2002-08-05 20:18:31
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > tym
    >
    > polecam mbank - polaczenie izzykonta + emax na rodzica (dla bezplatnej
    > karty)

    karta 15 zl dla pelnomocnika

    pzodrawiam,
    jelen

  • 9. Data: 2002-08-05 21:07:35
    Od: <k...@p...onet.pl>

    To spróbuj to zrobić w LUKAS BANKU i życzę powodzenia

  • 10. Data: 2002-08-05 23:55:00
    Od: "SebA" <s...@r...pl>

    A moze ING Bank Slaski i konto LUZ?
    http://www.ing.pl/u235/navi/53828