  • 1. Data: 2002-08-05 12:40:36
    Temat: PEKAO SA - konto firmowe?
    Od: <m...@2...pl>

    Proszę o opinie osób które korzystają z tego rozwiązania (konto w banku PEKAO
    SA dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą).

    Pozdrawiam,
    Malgorzata

  • 2. Data: 2002-08-05 19:36:33
    Temat: Re: PEKAO SA - konto firmowe?
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    m...@2...pl wrote:
    > Prosz? o opinie os?b kt?re korzystaj? z tego rozwi?zania (konto w banku PEKAO
    > SA dla podmiot?w prowadz?cych dzia?alno?? gospodarcz?).

    drogo chyba 35 pln miesiecznie , mam do tego VISE wypukla
    wyciagi za free, przelewy za 5 PLN, brak kanalu internetowego,
    za telelefoniczny trzeba placic dodtakowo chyba ze 20 PLN za miesiac

    za wplaty gotowki prowizja (tak jak wszedzie)
    wyplaty bez w dowlnym odziale PEKAO za pomoca IKM

    ja w kazdym razie likwiduje to konto w tym miesiacu

    w moim odziale pracowala bardzo fajna Pani :) ale awansowala do centrali :(

    DA_none

  • 3. Data: 2002-08-05 21:12:48
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    > Proszę o opinie osób które korzystają z tego rozwiązania (konto w banku
    PEKAO
    > SA dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą).

    Jeżeli myślisz o Telepekao24 to jest to chyba najlepsze rozwiązanie na rynku
    dla małej firmy która realizuje sporo niewielkich przelewów - chyba wyjątek
    bo opłata za przelewy to % - 0.1% od kwoty.
    Prowadzenie konta bodaj 8PLN + 1.6 PLN (?) za wysyłanie wyciągów, dla
    strachliwych niestety teraz już bez pieczątki :-)
    Historia on-line od początku świata. Token za darmo, szybki, raczej
    niezawodny serwis WWW. Wzorce przelewów, przelewy z datą przyszłą,
    anulowanie zleceń.
    Sam mam i używam.
    Jeżeli jednak oczekujesz np. kart, kredytu to raczej szukaj gdzie indziej -
    wg. mnie to idealne dla jednosobowej DG.
    Pamiętaj że Telepekao24 i PeKaO marmurkowe to zupełnie różne światy.

    TomekD

  • 4. Data: 2002-08-06 06:50:57
    Od: <m...@2...pl>

    > Jeżeli myślisz o Telepekao24 to jest to chyba najlepsze rozwiązanie na rynku
    > dla małej firmy która realizuje sporo niewielkich przelewów - chyba wyjątek
    > bo opłata za przelewy to % - 0.1% od kwoty.

    [...]

    Dzięki za rzeczową odpowiedź.
    Poszukuję konta pod dzialalność gospodarczą (jednoosobwa) w której będą
    dominować nieliczne przelewy ale stosunkowo wysokie kwoty (tutaj klania się
    prowizja).
    Myślalam o koncie w Pekao SA ze względu na dysponowanie od dluższego czasu w
    tym banku ror-em.
    Ale jak widać z Waszych opinii ten bank nie bylby trafnym wyborem dla firmowego
    konta.
    W takim wypadku z przyjemnoscią zapoznam się z Waszymi sugestiami dot. wyboru
    banku - byłe miasto woj. na południu kraju (Małopolskie), dość duża liczba
    oddziałów i filii banków.
    Idealem bylaby w miarę bezproblemowa, sprawna obsługa (o ile taka w ogóle
    pojawia się w naszych realiach), niekoniecznie z dostępem do konta przez
    Internet.

    Pozdrawiam,
    Małgorzata

  • 5. Data: 2002-08-06 17:45:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 6 Aug 2002 08:50:57 +0200, <m...@2...pl> wrote:

> [...]
    >dominować nieliczne przelewy ale stosunkowo wysokie kwoty (tutaj klania się

    Jesli tak to moze zobacz Multi. Prowizja 50 gr za przelew niezaleznie
    od kwoty
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-08-07 12:00:39
    Od: <m...@2...pl>

    > Jesli tak to moze zobacz Multi. Prowizja 50 gr za przelew niezaleznie
    > od kwoty

    A co sadzicie o ofercie http://www.bzwbk24.pl (oczywiscie konta pod dzialalnosc
    gospodarcza)?
    Polaczenie marmurka z mozliwoscia obslugi konta przez Internet.

    Malgorzata

  • 7. Data: 2002-08-08 08:02:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <m...@2...pl> napisała

    > A co sadzicie o ofercie http://www.bzwbk24.pl (oczywiscie konta pod
    dzialalnosc
    > gospodarcza)?
    > Polaczenie marmurka z mozliwoscia obslugi konta przez Internet.

    Nie polecam. bzwbk 'zszedl na psy'. Straszny balagan, brak odpowiedzialnosci
    itd. Poza tym konto kosztuje 30zl/mc i ten caly 'minibank' jest TESTOWANY na
    klientach !!! Lepiej i taniej multi za 9zl/mc. Chyba, ze lubisz jak bank
    (czyt. bzwbk) realizuje w danym miesiacu 3-krotnie przelew ZUS i 2-krotnie
    przelew VAT ? :-)))

    pzd

    Ps. a pekao-telepekao24 dawno juz nie jest atrakcyjna oferta...

  • 8. Data: 2002-08-08 13:32:20
    Od: <m...@2...pl>

    To na podsumowanie tego zestawienia proszę o Wasze opinie na temat:
    http://www.nordeabank.pl (takze z uwzględnieniem konta firmowego).
    Za wszystkie dotychczasowe głosy serdecznie dziękuję.

    Małgorzata