  • 21. Data: 2010-05-15 12:38:31
    Temat: Re: koniec korekty
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    eska wrote:

    > A moim zdaniem, dopóki S&P500 nie przekroczy 1220-1225 pkt., gdzie
    > znajduje się MA200 na tygodniówce, to każdy może pieprzyć co mu się
    > żywnie podoba na temat kontynuacji wzrostów.
    > Na dzisiaj będą bolące ruchy robaczkowe (raz góra raz dół)i tak do
    > jesieni. Dopiero na mikołajki zacznie się hossa że ho, ho...

    Całkiem możliwe. W sumie co człowiek to inna prognoza. W każdym bądź razie
    teraz jest w miarę tanio nawet, jeśli dalej ma być trend boczny.

  • 22. Data: 2010-05-15 13:05:03
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-05-2010 o 13:13:43 Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    napisał(a):

    > Hm, według mnie nie mamy trendu bocznego, tylko rosnący. Strategia

    mam na mysli konkretny papier, nie indeks.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 23. Data: 2010-05-15 13:16:43
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Zbyszek wrote:

    > mam na mysli konkretny papier, nie indeks.

    Hm to racja, ale sytuacja, gdzie ATR spada jest specyficzna. Akcje zamrażają
    się na pewnym poziomie z którego potem najczęściej następuje gwałtowne
    wybicie. Większość ludzi uważa, że pozycje należy zajmować dopiero po
    wybiciu. Mnie się wydaje, że grać trzeba inaczej. Ponieważ kierujemy się
    ogólną sytuacją na rynku (hossa) i dobieramy spółki pod kątem dobrych
    parametrów fundamentalnych, to prawdopodobieństwo wybicia w górę jest
    większe niż w dół. A to pozwala zająć pozycje od razu, z dość bliskim
    stopem. Mamy wtedy zarówno wysoką trafialność jak i dobry zysk do ryzyka.

    Testowałem to trochę na danych historycznych i według mnie działa. A
    zajmowanie pozycji po wybiciu kończyło się różnie, bo często wybicie będzie
    fałszywe i nastąpi powrót do konsolidacji. Wtedy mamy małą trafialność, a i
    zysk do ryzyka mniejszy.

  • 24. Data: 2010-05-15 13:29:24
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <

    > Wiesz, choć inwestuję od niedawna, to nauczyłem się jednego: najwięcej
    > kasy
    > traci się właśnie na tego typu prognozach. One się po prostu nie
    > sprawdzają.

    Zgadzam się, że granie pod czyjes prognozy to głupota.
    Ja nie jestem wieszczem gigantycznych korekt itp spraw, jak na razie tylko
    raz od kiedy gram był analogiczny układ.

    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7785&mode=vi
    ew

  • 25. Data: 2010-05-16 18:42:43
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Poniżej wklejam prognozę S.Dębowskiego. Wynika z niej, że zanim rynki akcji
    > silniej spadną będzie jeszcze próba (nieudana) powrotu na kwietniowe szczyty.

    A nie mógłbyś wkleić kogoś bardziej wiarygodnego ?.

    http://rankinganalitykow.pl/index.php/ranking/

    Ranking
    "[...] 17. Sławomir Dębowski -2 (0,-2) [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-05-16 18:47:13
    Od: Endriu <a...@g...com>

    On 16 Maj, 20:42, Endriu <a...@g...com> wrote:

    > A nie mógłbyś wkleić kogoś bardziej wiarygodnego ?.
    >
    > http://rankinganalitykow.pl/index.php/ranking/
    >
    > Ranking
    > "[...] 17. Sławomir Dębowski -2 (0,-2) [...]".

    Lider rankingu bardzo interesujący wykresik namalował...

    http://blog.parkiet.com/weekendowa/files/2010/05/wig
    20.png

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-05-17 07:02:44
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Jeszcze na szczęście nie kupiłem wszystkiego. Poniedziałek, wtorek jeszcze
    > może być lekki zjazd, ale liczę, że już tydzień zamknie się na plusie.

    A mnie się wydaje, że zaniedługo możemy przetestować 2285.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-05-17 19:16:59
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > A mnie się wydaje, że zaniedługo możemy przetestować 2285.

    Nie wykluczam. Zjazd to by się zaczął, jak to wsparcie padnie. Jeszcze niby
    jest 2190, ale to chyba już ostateczna granica.

  • 29. Data: 2010-05-17 19:18:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> wrote in message

    > Całkiem możliwe. W sumie co człowiek to inna prognoza. W każdym bądź razie
    > teraz jest w miarę tanio nawet, jeśli dalej ma być trend boczny.

    co jest tanie ?
    george

  • 30. Data: 2010-05-17 20:07:49
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    george wrote:

    > co jest tanie ?

    Ja wiem? Jak w trendzie wzrostowym cena instrumentu jest bliska bądź poniżej
    jej średniej kroczącej, to generalnie jest on tani.