  • 61. Data: 2004-02-07 20:25:51
    Temat: Re: Wybaczcie, to z wrażenia ...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Sorry, 'unikalne wykształcenie' wywołało u mnie chwilowy
    brak koordynacji wzrokowo-ruchowej i ... mi się wysłało.
    Już się pozbierałem z podłogi
    i na przyszłść postaram sie bardziej uważać.

    St.

  • 62. Data: 2004-02-07 20:39:42
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 7 Feb 2004 21:25:51 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Sorry, 'unikalne wykształcenie' wywołało u mnie chwilowy
    >brak koordynacji wzrokowo-ruchowej i ... mi się wysłało.
    >Już się pozbierałem z podłogi
    >i na przyszłść postaram sie bardziej uważać.

    Po prostu zrob cancel message (co prawda z niektorych archiwow sie nie
    wykasuje, ale z wiekszosci serwerow tak).

  • 63. Data: 2004-02-07 20:52:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Po prostu zrob cancel message (co prawda z niektorych archiwow sie nie
    > wykasuje, ale z wiekszosci serwerow tak).

    Chętnie sie nauczę, jak anulować posta wysłanego
    (jak widać niżej) przez www.

  • 64. Data: 2004-02-09 16:22:53
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Uprzejmie proszę tchórza paranoika, ktory usiłuje wysłać mi fax, aby przestał
    być tchórzem i nie pisał anonimowo, tylko podpisał się! To niegrzecznie
    wysyłać anonimy. Chętnie przyjmę ten fax, jeśli bedę wiedzieć od kogo on jest
    i po co? A może anonim napisze nam tu wszystkim, co chce mi przesłać faxem, w
    jakim celu? A może po prostu napisze tutaj, o co mu jeszcze chodzi? Ja
    przypuszczam, że anonim chce mi zrobić krzywdę tym faxem. O krzywdzeniu już tu
    pisałam. Mam propozycję dla anonima: nich anonim wyśle do abuse prośbę, aby
    usunąć mojego posta. Anonim będzie miał wtedy świety spokój i ludzie tutaj też.
    Chetnie sama był to już jakiś czas temu zrobiła, lecz nie jestem biegła w tym
    temacie i po prostu nie wiem jak.
    Iwona

  • 65. Data: 2004-02-09 16:49:44
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    Iwona <i...@p...onet.pl>:

    > Chętnie przyjmę ten fax, jeśli bedę
    > wiedzieć od kogo on jest i po co? A może anonim napisze nam tu
    > wszystkim, co chce mi przesłać faxem, w jakim celu?

    Moze chce ci pomóc w "badaniach"? ;)

    > napisze tutaj, o co mu jeszcze chodzi? Ja przypuszczam, że anonim
    > chce mi zrobić krzywdę tym faxem. O krzywdzeniu już tu pisałam.

    Proponuje wizyte u psychoanalityka.

    > Mam
    > propozycję dla anonima: nich anonim wyśle do abuse prośbę, aby usunąć
    > mojego posta.

    Que?

    > Chetnie sama był to już jakiś czas temu zrobiła, lecz nie jestem
    > biegła w tym temacie i po prostu nie wiem jak.

    Jak sie zglosic samemu do abuse?

    Po prostu utnij kabel od komputera, bedzie prosciej.

    PS. Zrob to.

    --
    Robert

  • 66. Data: 2004-02-10 17:01:48
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Uprzejmie proszę tchórza paranoika, ktory usiłuje wysłać mi fax, aby
    przestał
    > być tchórzem i nie pisał anonimowo,

    Zaprezentowałaś nam na liście kawał logiki (chciałem napisać kociej logiki,
    ale mógłbym obrazić koty). A teraz jeszcze to.
    Skąd wiesz, że anonim, jeśli usiłuje wysłać? Obierz fax, zobacz czy jest
    podpis i wtedy będziesz wiedziała czy anonim, a nie np. Kazmir Del Torro.

    Ja np. domyślam się, ze jeden miły kolega z listy (ma czas bo jest na L4)
    zebrał sporo materiałów, ktore mogą byc pomocne w twojej pracy i chciałby
    przesłać, póki są aktualne. Nie bój się faksu.

    AS

  • 67. Data: 2004-02-11 21:46:22
    Od: "kałmanawardze" <...@m...il>

    Użytkownik "Iwona" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Ale mam ochotę na "rżnięcie"1 - może być piłą mechaniczną!
    >Ale mam warżenie, że wy to strasznie lubicie, takie przyładowania na
    maxa!!!!
    >może skorzystać ze strony http://www.iwonatrybus.vip.interia.pl/ :-)
    > oglądajcie, prosze bardzo! A jak się wam podoba moje zdjęcie? Czy wyglądam
    jak
    > jędza i głupia baba?

    Atrakcyjna młoda kobieta na tym zdjęciu - to Ty ???

  • 68. Data: 2004-02-16 11:19:36
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl> skribis:

    >O rany, Wam takie rezczy trzeba tłumaczyć? Vip.interia.pl jest ulubiona domeną
    >do wysyłania spamów. Jak mialam taka strone to i mail takie, nie? No i
    >przychodziły mi maile z USA o "sklepach z bronią i podpaskami..." :)

    Nie widze przeszkod zeby miec strone i jednoczesnie wszystkie maile na ta
    adres w doemnie > /dev/null czyli wyrzucac w kosmos. Na stronie mozna
    przeciez podac (najlepiej w zabezpieczony sposob) inny adres.

    >A prowadziłeś kiedyś własną działalność? Jak się klient przyzwyczai do czegoś,
    >to sprobój go oduczyć. A poza tym są klienci, z którymi widziałam się raz w
    >grudniu, bo byli w Polsce, i zobaczę ich dopiero za miesiąc i co?

    ..i pokazujesz im nieaktualne dane. Nadal nie rozumiem po co - skoro dane
    sa nieaktualne to i tak sie nie skontaktuja.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}