  • 21. Data: 2002-03-27 10:27:46
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a7s6fs$17oo$1@news2.ipartners.pl...
    > Nie biez tego co napisalem wyzej do siebie. Tak mi sie tylko skojarzylo.
    > Pozdrawiam.

    Nie wzięłam jak widać :-))) Nie jestem drażliwa w tej kwestii :-)

    Pozdroofka

  • 22. Data: 2002-03-27 12:50:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wzięłam jak widać :-))) Nie jestem drażliwa w tej kwestii :-)

    znaczy ladna, mloda laska ;)

  • 23. Data: 2002-03-27 12:55:33
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > znaczy ladna, mloda laska ;)

    A faceci to zawsze zejdą na jeden temat ... :-) Buuuuu !

  • 24. Data: 2002-03-27 13:00:55
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Kasia <K...@e...pl> wrote:

    > widac

    > Booo ???

    Bo z moich obserwacji wynika, że w wypadku kontaktu z techniką kobiety
    (statystycznie) są bardziej oporne od mężczyzn.
    Potencjalne mozliwości zapewne takie same, za to wpływ środowiska,
    kultura, przyzwyczajenia i tak dalej.
    To tak samo jak z mechanikami samochodowymi.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 25. Data: 2002-03-27 13:07:59
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:a7sf9r$kds$1@news.tpi.pl...

    > A faceci to zawsze zejdą na jeden temat ... :-) Buuuuu !

    Dobra dobra, niech nie udaje, że tak zawsze buuu ;-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 26. Data: 2002-03-27 13:32:53
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w > >>

    > Bo z moich obserwacji wynika, że w wypadku kontaktu z techniką kobiety
    > (statystycznie) są bardziej oporne od mężczyzn.

    W złym towarzystwie sie obracasz :-))) Ale tak poważnie to wynika moze po
    części z tego że kobietom usiłuje się wmówić ze informatyka to czarna magia
    a już Pacsal czy Visual Basic to czart wcielony ? I może to wina mężczyzn,
    którzy chcą mieć chociaż jakąś działkę w której będą dominować ? Na
    szczęście są tacy - którzy po pokonaniu pierwszych oporów psychicznych
    uznają że nie wszystkie baby są głupie :-)))

  • 27. Data: 2002-03-27 13:45:50
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <

    > Dobra dobra, niech nie udaje, że tak zawsze buuu ;-)

    Pewnie ze nie zawsze :-))) Ale co ? Już pobuczeć sobie nie można ? :-)

  • 28. Data: 2002-03-27 14:01:59
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Œr, 27 mar 2002 13:32:53 GMT Kasia napisał (a):

> [...]
    > informatyka to czarna magia a już Pacsal czy Visual Basic to czart
    > wcielony ? I może to wina mężczyzn, którzy chcą mieć chociaż jakąś

    to jest smutny fuckt.
    a najgorsze jest to, ze wielu kobietom latwo jest wmowic ze nadaja sie
    tylko do garow. to te same, ktore slyszac slowo "feminizm" zaczynaja
    sie glupio chichotać i łapać za łokieć swojego faceta

  • 29. Data: 2002-03-27 14:05:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > tylko do garow. to te same, ktore slyszac slowo "feminizm" zaczynaja
    > sie glupio chichotać i łapać za łokieć swojego faceta

    Nie podlizuj sie ;)
    Wystarczy sie przejsc na SGH to zobaczysz jakie tam "garkuchnie" chodza.
    Kurde, same pomylone ;)))
    ale fajne.

  • 30. Data: 2002-03-27 14:20:23
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Nie podlizuj sie ;)
    > Wystarczy sie przejsc na SGH to zobaczysz jakie tam "garkuchnie" chodza.
    > Kurde, same pomylone ;)))
    > ale fajne.

    jakie szczęście że skończyłam polibudę :-)))