  • 1. Data: 2014-02-14 19:03:47
    Temat: kk bez PP/PW
    Od: niko <k...@b...net>

    Witam.

    Czy pozostały jeszcze jakieś karty kredytowe bez fal? (nie chodzi o możliwość
    wyłączenia)

    Najlepiej by karta nie miała opłat ;] lub zwolnienie (preferuje w postaci ilości
    transakcji niż kwoty).

    Obecnie mam Citi M&M, ale przysłali nową z PW i innych nie mają ...

    Rozglądałem się w eurobanku to mają zwolnienie przy 35 transakcjach/rok. Ale mam
    tam konto podstawowe i wole jakąś dywersyfikacje...

    Jakieś sugestie?

    Dziękuję,
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2014-02-14 19:33:37
    Temat: Re: kk bez PP/PW
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-02-14 19:03, niko wrote:

    > Czy pozostały jeszcze jakieś karty kredytowe bez fal? (nie chodzi o
    > możliwość wyłączenia)
    >
    > Najlepiej by karta nie miała opłat ;] lub zwolnienie (preferuje w
    > postaci ilości transakcji niż kwoty).

    Polbank (np Tmobile) nie ma PP (tzn ma ale trzeba o niego wnioskowac
    oddzielnie i jest to dodatkowa karta).
    Zwolnienie 72 transakcje rocznie lub kwotowo.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2014-02-14 19:41:19
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 19:03:47 +0100, niko napisał(a):

    > Czy pozostały jeszcze jakieś karty kredytowe bez fal? (nie chodzi o możliwość
    > wyłączenia)

    Wznowioną polbankową komfortową MC Rajfi przysłał bez pay passa, być
    może nadal 72 operacje zwalniają z opłaty. Lub circa 10 tysięcy obrotu
    rocznego.

    Meritum oferuje Visę bez pay passa (można się upewnić na infolinii czy
    na pewno bez, na stronie nic nie ma o tym że pay pass jest, debetówki
    też rozdają takie ułomne ;)
    5 zł miesięcznie, miesięczny obrót bezgotówkowy 300 zł zwalnia z opłaty.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2014-02-14 23:25:24
    Od: niko <k...@b...net>

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Przejrzałem większość banków i moje wyniki prezentują się tak:

    /brak PP/pW określałem na podstawie braku znaczka na zdjęciu karyt;)/

    BGŻ -- std. 1. rok (w 3 miesiące 1,5k) następne lata (9k w rok) tj 750zł/miesiąc
    DB -- już nie pamiętam ale podobnie do BGŻ (1. rok łatwo uniknąć dalej nie
    sprawdzałem)
    Wspomniany Raiff-PB -- 72 trans/rok (śr 6/mies) vel 10800PLN/rok (900zł/mies)
    ING -- 2400PLN/rok (sr 200zł/mies)
    Meritum -- 300zl/mies
    Eurobank -- 35trans/rok (~3/mies)

    Dla mnie Meritum nie do końca pasuje bo wolę średnio rocznie (nieregularne
    wydatki -- duże okresowo).

    Więc zastanowię się między ING/EB.

    Pozdrawiam
    niko

  • 5. Data: 2014-02-14 23:29:35
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:25:24 +0100, niko napisał(a):

    > Przejrzałem większość banków i moje wyniki prezentują się tak:
    >
    > /brak PP/pW określałem na podstawie braku znaczka na zdjęciu karyt;)/

    Bywa mylące - swojego czasu o mało nie narwałam się w ten sposób na
    debetówkę Millenium.
    Jak już podejmiesz decyzję, to sugeruję kontakt z infolinią danego banku
    celem potwierdzenia - że naprawdę dana karta jest bez pay passa.
    Lektura TOiP też wskazana ;)

    --
    Imka