  • 1. Data: 2002-02-08 18:12:41
    Temat: kb24 demo
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Na www.kredytbank.pl zawislo cos a'la demo KB24. Bardziej to prezentacja niz
    demo, ale zawsze to lepiej niz nic.

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/bankow
    osc_elektroniczna/KB24/

    Obejrzalem. Spory serwis i maja troche fajnych funkcji. Tylko czerwien bije
    troche po oczach.

  • 2. Data: 2002-02-09 17:09:49
    Temat: Re: kb24 demo
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl>

> [...]
    osc_elektroniczna/KB24/

    > Obejrzalem. Spory serwis i maja troche fajnych funkcji. Tylko czerwien

    tez sprawdzilem i musze powiedziec ze mi sie podoba
    Mam tylko jedno ale - jak juz oddzial w mojej okolicy sie zdecyduje
    na wlaczenie do sestemu IKB to chcialbym zeby moje transakcje
    byly podpisywane podpisem elektronicznym
    Podobno tak ma ten system dla firm a dla normalnego czlowieka nie :((

    Fajny jest pomysl by sobie samemu ustawic czas bezczynnosci
    przed automatycznym wylogowaniem - przydaje sie jak ktos ma napisac
    maila - w pl@necie Fortisa nagminnie mnie wylogowuje
    i juz sie przyzwyczailem zeby skopiowac tresc zanim nacisne "wyslij"
    i zobacze ze mnie wylogowalo ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-10 21:58:21
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > tez sprawdzilem i musze powiedziec ze mi sie podoba
    > Mam tylko jedno ale - jak juz oddzial w mojej okolicy sie zdecyduje
    > na wlaczenie do sestemu IKB

    No wlasnie co znaczy "zdecyduje" Chce przeksztalcic swoje EXTRAkonto na
    internetowe. Wypelnilem odpowiedni formularz. kounikat na stronce
    poinformowal mnie, ze poszlo do mojego oddzialu. Jednak czy w oddziale beda
    wiedziec o co chodzi?

    pzdr
    DC