  • 1. Data: 2003-01-29 09:59:24
    Temat: karty w PKO BP
    Od: "Szymon" <s...@k...lm.pl>

    cześć wszystkim

    Chciałbym dowiedziec się czy PKO BP prowadzi jakąś akcję rozdawania kart
    bankomatowych?
    Przysłali mi powiadomienie że karta jest do odbioru w banku. Nie składałem
    wniosku o przyznanie karty.
    Może chcą sie pozbyć kart bo wprowadzaja nowe a moze dbaja o klienta?

    Jak ktoś coś wie to proszę o info.
    Dzięki

  • 2. Data: 2003-01-30 08:23:43
    Temat: Re: karty w PKO BP
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Ale jakieś konto pewnie tam zakładałeś, to może do niego jest karta bez
    wniosku :-)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-01-30 11:00:46
    Od: "Szymon" <s...@k...lm.pl>

    tak zakładałem ale interesuje mnie dlaczego bank tak te karty rozdaje
    dowiadywałem się i mój kumpel tez dostał takie powiadomienie.
    To musi nyć jakaś akcja PKO BP.

    Jeżeli ktoś wie o co im chodzi niech da znac.
    Dzięki

  • 4. Data: 2003-01-30 11:15:45
    Od: "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowiadywałem się i mój kumpel tez dostał takie powiadomienie.
    > To musi nyć jakaś akcja PKO BP.
    >
    > Jeżeli ktoś wie o co im chodzi niech da znac.

    Jeśli to był jakiś ROR to karta jest chyba standardowo dodawana i to chyba
    nawet za darmo (pierwsza).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-01-30 11:36:27
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > tak zakładałem ale interesuje mnie dlaczego bank tak te karty rozdaje
    > dowiadywałem się i mój kumpel tez dostał takie powiadomienie.
    > To musi nyć jakaś akcja PKO BP.

    Moi rodzice tez takie wiadomosci dostali z rok temu. Poniewaz karta im nie
    jest potrzebna to olali to zawiadomienie.
    Pewnie chodzi o to ze chca wcisnac jak najwiecej tych kart.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 6. Data: 2003-01-30 12:06:26
    Od: Bambo Makumba <b...@a...pl>

    > Chciałbym dowiedziec się czy PKO BP prowadzi jak?? akcję rozdawania kart
    > bankomatowych?
    > Przysłali mi powiadomienie że karta jest do odbioru w banku. Nie składałem
    > wniosku o przyznanie karty.

    Mojej zonie tez sie to przytrafilo - chcieli jej wcisnac elektrona, ale trafila kosa
    na kamien.
    Poradzili, zeby jej po prostu nie odbierac - wg nich nie obciaza za ta karte.

  • 7. Data: 2003-01-30 12:42:36
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Bambo Makumba" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mojej zonie tez sie to przytrafilo - chcieli jej wcisnac elektrona, ale
    trafila kosa na kamien.
    > Poradzili, zeby jej po prostu nie odbierac - wg nich nie obciaza za ta
    karte.

    Moich rodzicow nie obciazyli.
    Przypuszczam, ze to ze karta jest gotowa i czeka to pic na wode. Jakos nie
    wierze ze robiliby tyle kart wiedzac, ze sporo ludzi i tak ich nie odbierze.
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 8. Data: 2003-01-30 13:05:02
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Przypuszczam, ze to ze karta jest gotowa i czeka to pic na wode.
    > Jakos nie wierze ze robiliby tyle kart wiedzac, ze sporo ludzi i tak
    > ich nie odbierze. Kazimierz

    Wobec tego nie znasz profilu typowego klienta PKO BP :-)

    M.

  • 9. Data: 2003-01-30 13:18:45
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b1b7tf$436$1@news.tpi.pl...
    > Wobec tego nie znasz profilu typowego klienta PKO BP :-)

    A Ty znasz? Jesli tak to moze mi powiesz?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 10. Data: 2003-01-30 14:13:12
    Od: "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Moich rodzicow nie obciazyli.
    > Przypuszczam, ze to ze karta jest gotowa i czeka to pic na wode. Jakos nie
    > wierze ze robiliby tyle kart wiedzac, ze sporo ludzi i tak ich nie
    odbierze.

    Pierwsza jest gratis, następne (wznowione) po 12 zł :-)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik