  • 11. Data: 2010-12-08 16:53:14
    Temat: Re: karta platnicza do Australii
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nie ma, ale ma dużo lepsze kursy. Ergo- wyjdzie najtaniej przy byle
    > jakiej "większej" wypłacie. (ewentualnie Alior wyjdzie taniej dla bardzo
    > małych kwot).

    Wypłacałem w bankomacie 20 funtów w Szkocji kartą aliorową, wyszło
    taniej niż w kantorze.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 12. Data: 2010-12-08 18:24:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Gru, 17:53, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Wyp aca em w bankomacie 20 funt w w Szkocji kart aliorow , wysz o
    > taniej ni w kantorze.

    przy kwocie rzędu 20 funtów faktycznie Alior lepszy od Polbanku może
    być,
    ale przy np. 100 funtach już nie ma zmiłuj, Polbank rozlicza
    transakcje po kursie bezkonkurencyjny.
    kursy walut Aliora takie rewelacyjne nie są a chyba nie ma chyba
    jakis innych przeznaczonych do kart.

    Obecnie kurs GBP w Aliorze 5zl, kantor w Katowicach 4,84
    kurs średni NBP 4,80 i mniej więcej taki będzie kurs w Polbanku przy
    rozliczaniu transakcji kartą.