  • 1. Data: 2010-01-01 12:15:51
    Temat: karta kredytowa - gdzie
    Od: JB <j...@o...pl>

    Proszę o poradę - temat KK jest dla mnie całkowicie nowy (gdzie ja się
    uchowałem ;) ) - widze ze preferowane sa Polbank, Citi, mBank.

    Szukam KK z limitem do 20k/30k. Stałe dochody umożliwiające taki
    limit, konto w mBanku, Euro, Alior, PkoBP.
    Przeznaczenie:
    1 - lokata bezbelkowa np. w Euro (wazne brak oplaty za przelew z konta
    KK lub niski promil;)
    lub
    2 - zakupy z Cashback (tutaj najlepiej dwie karty do konta z niskimi
    opłatami)
    Gdzie polecacie wzięcie takiej KK.

  • 2. Data: 2010-01-01 12:24:50
    Temat: Re: karta kredytowa - gdzie
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Ogólnie pewnie Polbank z cashbackiem 0.75% albo 1% o ile masz telefon
    w Erze, ponadto najlepsze kursy walut.

    Niezły powinien być też GE Money Gold z cashbackiem 1%.

    Visa Classic z mBanku będzie darmowa przy 120 transakcjach rocznie,
    ale cashbacku nie ma.

    Całkiem darmowe jest KeepItSimple, ale odbijają sobie mocno na kursach
    walut.

    Osoby z grupy swego czasu polecały też karty od Deutsche Bank.

    Z serii kart o niskich opłatach są jeszcze karta www.money.pl wydawana
    przez BZWBK (5 transakcji miesięcznie) oraz karta Meritum Banku (min.
    300 zł miesięcznie), karty ING również dość łatwe do zwolnienia z
    opłaty.

    Alior był fajny, ale w ciągu ostatnich 3 miesięcy mocno się popsuł.
    Może inni przypomną sobie jeszcze jakieś inne ciekawe propozycje :)

  • 3. Data: 2010-01-01 12:27:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Jan 2010 04:15:51 -0800, JB napisał(a):

> [...]
    > konto w mBanku, Euro, Alior, PkoBP. Przeznaczenie:
    > 1 - lokata bezbelkowa np. w Euro (wazne brak oplaty za przelew z konta

    Karty z Getin i do niedawna jeszcze Alior

    > 2 - zakupy z Cashback (tutaj najlepiej dwie karty do konta z niskimi
    > opłatami)
    > Gdzie polecacie wzięcie takiej KK.

    Alior i Polbank-era

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-01-01 12:40:37
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Tylko w Getin chyba obowiązkowo 4,50 zł miesięcznie przy karcie
    Silver, choć jak się często robi przelewy z rachunku karty to wiadomo,
    że i tak się opłaca.

  • 5. Data: 2010-01-01 13:34:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 1 Jan 2010 04:24:50 -0800 (PST), Homzik napisał(a):

    > Ogólnie pewnie Polbank z cashbackiem 0.75% albo 1% o ile masz telefon
    > w Erze, ponadto najlepsze kursy walut.

    Przy limicie który chce pytający to dostanie golda z cashbackiem 0,9%.

  • 6. Data: 2010-01-01 14:20:44
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 1 Sty, 13:24, Homzik <h...@g...com> wrote:

    > Visa Classic z mBanku będzie darmowa przy 120 transakcjach rocznie,

    Nieprawda.
    Nie ma już tej promocji.

  • 7. Data: 2010-01-01 15:55:29
    Od: Homzik <h...@g...com>

    > Nieprawda.
    > Nie ma już tej promocji.

    Nieprawda? http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Karta_bez_oplat.
    html

  • 8. Data: 2010-01-01 16:36:30
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 1 Sty, 16:55, Homzik <h...@g...com> wrote:

    > Nieprawda?http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Karta_
    bez_oplat.html

    Visa Classic - 18 000 rocznie żeby zostać zwolnionym z opłaty rocznej,
    Visa Gold 30 000 a do tego jest to tylko promocja a nie stała oferta.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 9. Data: 2010-01-01 16:39:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hhkpnm$ajs$4@inews.gazeta.pl

    > Karty z Getin i do niedawna jeszcze Alior

    KK z Getin-Getin, czy Getin-OF? :)

  • 10. Data: 2010-01-01 17:06:59
    Od: Homzik <h...@g...com>

    No to przepraszam, nie kilkałem w regulamin promocji, a rzeczywiście
    się zmieniło. W takim razie jaki bank oprócz Polbanku ma dobre kursy
    walut? Wydaje mi się, że Meritum jest niezły.