  • 1. Data: 2009-12-31 09:40:19
    Temat: dokąd uciec z PeKaO SA?
    Od: Nikosis <n...@l...localdomain>

    Witajcie !

    Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA. Po woli jednak
    zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku jak i
    cenami za prowadzenie konta.

    W związku z tym chciałbym uciec do innego banku. Moje wymagania nie są
    wygórowane (tak mi się przynajmniej wydaje ;)

    - mała lub zerowa opłata za prowadzenie konta
    - dostęp do internetowej strony za pomocą której mogę wykonywać przelewy
    - mała lub zerowa opłata za operacje przelewów (zwłaszcza te
    przeprowadzane za pomocą internetu)
    - karta kredytowa nie jest warunkiem koniecznym, ale jeśli byłaby w opcji
    a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)

    Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego
    dobrego w Nowym Roku !

    --
    nikosis

  • 2. Data: 2009-12-31 09:43:47
    Temat: Re: dokąd uciec z PeKaO SA?
    Od: "DM" <d...@p...com>

    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA. Po woli jednak

    pare wontkow niżej masz omowiione: VW bank

    jk

  • 3. Data: 2009-12-31 09:53:50
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2009-12-31 10:43, DM pisze:

    > pare wontkow niżej masz omowiione: VW bank

    Zastanawia mnie ta moda na napedzanie klientow do vw banku.
    Bank jest niepowazny i jaka mam pewnosc ze nie powtorzy kroku sprzed
    kilku lat.
    Napedzicie klientow a on tak jak wtedy wprowadzi oplate za korzystanie z
    konta.Dla mnie taka zagrywka skreslila ten bank i drugi raz nie
    zalozylbym konta w tak niepowaznej instytucji.

  • 4. Data: 2009-12-31 10:02:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    kuba <k...@k...onet.pl> writes:

    > Zastanawia mnie ta moda na napedzanie klientow do vw banku.

    Kiedyś do dobrych zwyczajów należało poczytanie grupy ze 2 tygodnie,
    zanim się coś napisze. Prawdopodobnie zauważyłbyś, że mamy tu
    vwbankowego trolla aka kolinę.

    KJ

    --
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 5. Data: 2009-12-31 10:06:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA. Po woli
    > jednak zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku
    > jak i cenami za prowadzenie konta.

    zaczyna? to dość długo wytrwałeś, uciekłem z tego banku ładnych parę lat
    temu jak mi konto studenckie zmienili na jakieś standardowe (mocno) płatne

    pamiętam, że do rezygnacji była kolejka w placówce i kobita na obsłudze
    narzekała, że już iluś tam ludzi w tym dniu zamykało rachunek...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-12-31 10:11:38
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2009-12-31 11:02, Kamil Jońca pisze:

    > Kiedyś do dobrych zwyczajów należało poczytanie grupy ze 2 tygodnie,
    > zanim się coś napisze. Prawdopodobnie zauważyłbyś, że mamy tu
    > vwbankowego trolla aka kolinę.

    Od kilkunastu lat czytam ta grupe ale jakos nigdy nie zajmowalem sie
    sledzeniem grupowych troli.
    Moze dlatego ze nie czytam wszystkich watkow.

  • 7. Data: 2009-12-31 10:15:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    kuba <k...@k...onet.pl> writes:

> [...]
    [..]

    > Od kilkunastu lat czytam ta grupe ale jakos nigdy nie zajmowalem sie
    Ok, zwracam honor :)

    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 8. Data: 2009-12-31 10:43:05
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)
    >

    > Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego

    czy przeglądałeś obecną nową ofertę kont, którą wprowadzili kilka miesiecy
    temu?
    np konto internetowe, dokładnie zwie się "Eurokonto Net " - konto darmowe,
    nie płaci się nic za przelewy zewnetrzne
    takie konto internetowe można mieć oprócz innego standardowego już płatnego
    ale z pełnym zakresem usług (Eurokonto Intro, Optymalne, Aktywne, Aktywne
    Plus)

    osobiście kilka miesiecy temu zastanawiałem się nad likwidacją swojego
    Eurokonta akademickiego ale ze względu na swój wiek dokonałem migracji na
    Intro oraz dodatkowo załozyłem "Eurokonto Net".
    Karty się pozbyłem bo mam w innym banku ale zawsze moge złożyć wniosek o jej
    aktywacje.

    L.W.

  • 9. Data: 2009-12-31 10:49:30
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 31 Gru, 10:40, Nikosis <n...@l...localdomain> wrote:

    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA. Po woli jednak
    > zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku jak i
    > cenami za prowadzenie konta.

    Rzuć jeszcze okiem na konto PeKaO NET. Brak opłat za prowadzenie
    rachunku i za przelewy przez Internet, jedynie opłata miesięczna za
    kartę - 3,98 z możliwością redukcji do 1,99 (przy minimum 4
    płatnościach bezgotówkowych). Chyba, że mocno przeszkadza Ci obsługa w
    tym banku. Faktem jest, że nigdy nie da się tam niczego bezproblemowo
    załatwić :) Najpierw trzeba zawsze doedukować obsługę.

  • 10. Data: 2009-12-31 11:45:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Nikosis" news:alpine.LRH.2.00.0912311030410.30719@localhost.l
    ocaldomain

    > Witajcie !

    Graba! :]

    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA.

    Krzyżyk na drogę.

    > Po woli jednak
    > zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku jak i
    > cenami za prowadzenie konta.

    Mądrzejesz! to dobrze wróży na przyszłość! :]

> [...]
    > - karta kredytowa nie jest warunkiem koniecznym, ale jeśli byłaby w opcji
    > a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)

    Nie piszesz o konieczności wizyt w oddziale a więc pierwsza propozycja to:
    mBank
    Jeżeli oddziały od czasu do czasu są konieczne to: DB NET, który IMHO jest
    nawet lepszy od mBanku ze względu na darmowe wypłaty ze wszystkich
    bankomatów w PL za free. Ile potrwa w DB taka sielanka niestety nie wiem.
    Oby jak nadłużej.
    Alior jeszcze sobie możesz rozważyć.

    > Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego
    > dobrego w Nowym Roku !

    Nie będzie dobry... Moja pani siedzi dzisiaj w pracy :(