  • 1. Data: 2006-01-04 11:56:30
    Temat: karta kredytowa Gold w city
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Witam

    Czy ktoś się orientuje czy aktualnie można mieć KK Citi bez żadnych opłat za
    wydanie i miesięcznych?
    Podobno Citi zniosło obowiązkową opłatę za ubezpieczenie ale czy nie ma
    innych ukrytych opłat?

    Grześ

  • 2. Data: 2006-01-04 12:20:23
    Temat: Re: karta kredytowa Gold w city
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Grzes <p...@S...o2.pl> wrote:
    > Czy ktoś się orientuje czy aktualnie można mieć KK Citi bez żadnych
    > opłat za wydanie i miesięcznych?
    > Podobno Citi zniosło obowiązkową opłatę za ubezpieczenie ale czy nie
    > ma innych ukrytych opłat?

    innych _obowiazkowych_ oplat nie ma.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2006-01-04 14:40:57
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Grzes wrote:
> [...]
    > opłat za wydanie i miesięcznych?
    > Podobno Citi zniosło obowiązkową opłatę za ubezpieczenie ale czy nie ma

    1. Nie ma;
    2. Wejdz na stronę www.citibank.pl

    Tomek

  • 4. Data: 2006-01-04 17:14:05
    Od: "Dareko" <d...@p...fm>

> [...]
    > za wydanie i miesięcznych?
    > Podobno Citi zniosło obowiązkową opłatę za ubezpieczenie ale czy nie ma

    Opłat brak i w tej chwili to chyba najlepsza karta na rynku...

    Dareko

  • 5. Data: 2006-01-04 18:44:03
    Od: bob <b...@1...xx>

    Dareko napisał:

    > Opłat brak i w tej chwili to chyba najlepsza karta na rynku...
    >
    > Dareko

    Wygląda na to że faktycznie najlepsza, ale dla tych co nie przekraczają
    limitu i spłacają w terminie. A już chciałem od nich uciekać.
    Pewnie zaraz coś wymyślą i dla nowych klientów nie będze tak fajnie.