  • 11. Data: 2012-03-28 08:17:17
    Temat: Re: karta bez chipa i na podpis
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jktmjo$orq$1@inews.gazeta.pl...

    > Domy budują (obecnością swą) kobiety.

    Przeciez mieszkasz z mamą
    wiec masz dom - choc w mieszkaniu

  • 12. Data: 2012-03-28 14:33:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkuad6$ml6$...@n...news.atman.pl

    >> Domy budują (obecnością swą) kobiety.

    > Przeciez mieszkasz z mamą
    > wiec masz dom - choc w mieszkaniu

    Z mamą mieszkam w domu z przydomową działką -- ale to ma miejsce
    mniej więcej pomiędzy moimi narodzinami i 20 rokiem mego życia.

    Teraz niby też mieszkam z mamą ale nie dłużej niż 10 godzin tygodniowo.

    Z siostrą też około 10 godzin -- ale w ciągu 7 lat. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-03-28 19:03:34
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 23:53, Waldek pisze:

    > 1zl to oplata za limit debetowy przyznawany w ROR
    > do ktorego jest wydawana w/w karta debetowa.
    > Limit ten [w wys. 2kzl] jest przyznawany "z urzedu"
    > jesli tylko wyrazisz taka chec - drogi Watsonie ;)

    Karta debetowa wydawana jest do rachunku a nie do debetu :)
    http://inteligo.pl/menu/karty/karty-debetowe/karty-d
    o-konta-prywatnego/visa_electron/

    --
    Marcin P.

  • 14. Data: 2012-03-28 21:03:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin P." 4f734463$0$26694$6...@n...neostrada.pl

    > Karta debetowa wydawana jest do rachunku a nie do debetu :)
    > http://inteligo.pl/menu/karty/karty-debetowe/karty-d
    o-konta-prywatnego/visa_electron/

    Też tak myślę -- stąd moje pytanie o tę opłatę związaną z limitem karty.
    Debetowa to ta karta, która obciąża rachunek pieniędzmi klienta, nie
    pieniędzmi banku. Inaczej mówiąc -- karta bankomatowa. Trzeba mieć coś
    na koncie, aby zapłacić debetówką. Limit debetowy to odrębna sprawa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-03-28 22:52:54
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Karta debetowa wydawana jest do rachunku a nie do debetu :)
    > http://inteligo.pl/menu/karty/karty-debetowe/karty-d
    o-konta-prywatnego/visa_electron/

    Przeczytaj jeszcze raz to co powyzej, tylko wolniej :D
    [ ... w ROR do ktorego jest wydawana karta debetowa]

    A na marginesie - jest jakas karta nie "podpieta" do rachunku ?
    bo chyba nawet te przedplacone mozna doladowywac
    - pomijam karte telefoniczna :)

  • 16. Data: 2012-03-28 23:04:41
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jkvnal$l5k$1@inews.gazeta.pl...

    >Trzeba mieć coś
    > na koncie, aby zapłacić debetówką. Limit debetowy to odrębna sprawa.

    Idac na skroty = w duzym uproszczeniu
    karta debetowa do rachunku z limitem debetowym
    zachowuje sie podobnie jak kredytowa obrzezana z GP ;)
    Sek w tym, ze Inteligo chyba ma najtaniej dostepny
    i bez tzw. laski - czy regularnych wplywow badz innych obwarowan te 2kzl
    Kosztuje to 1zl miesiecznie - w sumie nie wiele, a przydatne
    - najbardziej wowczas gdy trzeba pozyczyc na dzien/dwa troche gotowki ;)