  • 1. Data: 2003-07-06 18:05:26
    Temat: jeszcze raz KM
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Bardzo proszę o informację czy aby na pewno mogę w tym roku kupić okna
    na kredyt i spłacić resztę kredytu w całości na początku roku
    wykorzystując pieniądze z kasy mieszkaniowej. Interesuje mnie, czy taka
    forma wykorzystania pieniędzy z kasy jest dozwolona.
    Ponadto proszę o info czy mogę w tym roku po zakupie okien odliczyć
    koszt zakupu od podatku a w przyszłym roku znowóż spłatę kredytu wliczyć
    do sumy pieniędzy jakie mam do wykorzystania z kasy mieszkaniowej.

    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-06 18:36:28
    Temat: Re: jeszcze raz KM
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > koszt zakupu od podatku a w przyszłym roku znowóż spłatę kredytu wliczyć
    > do sumy pieniędzy jakie mam do wykorzystania z kasy mieszkaniowej.

    Takie pytania to do urzedu skarbowego. Kazdy ma wlasna wykladnie prawa i to
    ze np. ktos w Warszawie tak zrobil nie znaczy, ze Ty u siebie w Lodzi tez
    bedziesz mogl.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak