  • 1. Data: 2010-10-06 11:55:11
    Temat: jesienne reklamy banków
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Jakoś słabo w tym sezonie tak subiektywnie patrząc.

    Podoba mi się pomysł Polbanku z Justyną Kowalczyk. Pomysł świetny -
    realizacja jak dla mnie słaba.

    Getin, Nordea, nic co by mogło mnie przekonać. Niby są próby tworzenia
    takiego skandynawskiego klimatu tymi sweterkami i sposobem wypowiadania się,
    ale gdybym ja miał być klientem docelowym, to jakoś w ogóle to na mnie nie
    działa. Mimo że jestem fanem Skandynawii.

    Getin to już kompletna porażka.

    Millennium - kolejny spot reklamujący kredyt hipo (z Kasią Kowalską). Ta
    kampania to w ogóle dla mnie jakiś fenomen. Dość nietypowymi środkami (tzn.
    bez standardowych obślinionych albo tępo uśmiechniętych klonów-noworodków,
    bez zatroskanych mam otoczonych dziatwą z kolejnym brzuchem w połowie drogi)
    jest w tym reklamach tworzona bardzo ciepła atmosfera. Dla mnie jest to
    rewelacyjna kampania. Jak to oglądam, to aż mi chwilami szkoda, że tam
    kredytu nie mam i nie będę miał. :) Co do samego produktu się nie
    wypowiadam, ale kampania dla mnie jest po prostu rewelacyjna.

    Coś tam jeszcze wartego zauważenia się pokazało?

  • 2. Data: 2010-10-06 14:19:15
    Temat: Re: jesienne reklamy banków
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 13:55:11 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Coś tam jeszcze wartego zauważenia się pokazało?

    Ja w ogóle tv nie oglądam, więc problemu nie mam i się nie wypowiem.
    Jedynie mogę tylko powiedzieć, że jak od czasu do czasu przechodzę koło
    Multi, to mają zawsze nowe nalepki na szybkach, że można coś wygrać, ale
    tego chyba w tv nie reklamują. Zresztą pewnie można popatrzeć na kanały
    banków na youtube i tam pewnie będą najnowsze "filmowe" produkcje. Ot
    pierwsze z brzegu:

    http://www.youtube.com/user/mBankTV

    Obejżałem i dalej bardzo się cieszę, że nie oglądam w ogóle fucked-tv :]

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-10-06 20:04:24
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 13:55:11 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    >wypowiadam, ale kampania dla mnie jest po prostu rewelacyjna.
    >
    >Coś tam jeszcze wartego zauważenia się pokazało?

    tak z ciekawosci - podpisujesz umowy z bankami bo maja ladne reklamy?

    ja jakos nie wyobrazam sobei wziecia kredytu hipoteczngeo, bo ma
    fajna/ladna/smieszna reklame - podobnie z depozytami.
    licza sie oferowane warunki oraz wygoda uzytkowania i juz...

    reklama moze co najwyzej poinformowac o jakies ew. ciekawej zmianie w
    ofercie

    pozdarwioam,
    Cyb

  • 4. Data: 2010-10-06 20:43:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:uelpa652sna2pt5pt0kglk58s17tu0p58f@4ax.
    com...

    > tak z ciekawosci - podpisujesz umowy z bankami bo maja ladne reklamy?

    Owszem, zdarza się.

    > ja jakos nie wyobrazam sobei wziecia kredytu hipoteczngeo, bo ma
    > fajna/ladna/smieszna reklame - podobnie z depozytami.
    > licza sie oferowane warunki oraz wygoda uzytkowania i juz...

    Oferowane warunki to często kwestia negocjacji. Wygoda użytkowania to
    kwestia wyboru/konfiguracji produktu/ów. W wielu różnych bankach można sobie
    skonfigurować bardzo podobny zestaw po bardzo podobnych kosztach. A już
    wyrosłem z przyglądania się każdemu 5 zł. (co naturalnie w najmniejszym
    stopniu nie utrudnia mi pisania reklamacji o 10 groszy albo optymalizacji
    lokat antybelkowych do grosza, jak czasami przypadkowo ugrzęznę z większymi
    środkami w mBanku czy innym Multi/Getinie/itp.).

    > reklama moze co najwyzej poinformowac o jakies ew. ciekawej zmianie w
    > ofercie

    Do tego to chyba raczej służy pbb, a nie reklamy. W żadnym przypadku nie
    oczekuję od reklamy jakiejś szczegółowej informacji (tę odnajdę sobie sam w
    regulaminach itp.).

  • 5. Data: 2010-10-08 09:20:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-10-06 13:55, MarekZ pisze:
    > Jak to oglądam, to aż
    > mi chwilami szkoda, że tam kredytu nie mam i nie będę miał. :) C

    Dlaczego ? :) O kredycie hipotecznym pojęcia w Millennium nie mam ale z
    ich KK korzystam regularnie. Nawet nauczyli się umieszczać wiele znaków
    na karcie (co jest korzystne dla osób co mają dwuczłonowe nazwiska albo
    ogólnie ponad 19 znaków w imieniu i nazwisku). Jedyne co w tym banku
    jest strasznie słabe (naprawdę, obsługa jest mocno żenująca) to obsługa
    w placówkach. Najlepiej wszystko załatwiać korespondencyjnie, a
    następnie telefonicznie :)

    Taka Impresja to jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda tylko, że
    wygląda jak wygląda (super zniżki w fajnych sklepach, raty 1%), może
    kiedyś wyjdzie "męska" odmiana, bo na razie czuję się nieswojo z różową
    kartą w płatki róż :)

    --
    Mithos