  • 1. Data: 2003-01-03 03:38:21
    Temat: jakie są limity PayU dla użytkowników zagranicznych?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Jakie są limity PayU dla użytkowników zagranicznych? Czy ktoś to
    sprawdzał doświadczalnie jak to wygląda? Czy tak samo mogą uzyskać
    status Pewny i +1000zł limitu / 1 dzień weryfikując adres?
    Czy mają od razu 500 zł limitu/14 dni w momencie wypełnienia formularza?

    Dlaczego oni nie zrobią tego formularza po angielsku?

    Poza tym, czy mi się zdawało, czy wcześniej tylko przyjęcie kasy
    wpłaconej kartą było obciążone tą "zdzierską karcianą" prowizją, a np
    jak przyjmowałem wpłatę której pochodzenie było z przelewu to odbiorca
    nie płacił za to?

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 2. Data: 2003-01-03 13:12:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Miernik <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av30j8$p82$...@s...man.poznan.pl...

    Za ch$%#@e nikt nie wie, a przydaloby sie.

> [...]
    > wpłaconej kartą było obciążone tą "zdzierską karcianą" prowizją, a np
    > jak przyjmowałem wpłatę której pochodzenie było z przelewu to odbiorca

    Zawsze byla ta prowizja bo ona dotyczy odbiorcy i nie zalezy od sposbu
    "nadania" pieniedzy.

    --
    Pozdrowienia
    ---