  • 1. Data: 2003-01-03 02:13:06
    Temat: BZWBK czyli era kamienia lupanego :-(( [dlugie]
    Od: "T.F." <t...@m...org>

    Witam

    Jako ze moje wku******* siegnelo zenitu,
    to chcilabym napisac kilka NIEMILYCH rzeczy o w/w banku.

    1). Przelewy z KB do BZWBK (Warszawa, odleglosc 10 km)
    Przelew jest nadawany w KB ok. 10.00 rano w kazdy roboczy
    PRZEDostatni dzien miesiaca (krotko mowiac - pensja).
    Jesli (w kalendarzu) wszystko jest w porzadku, to przelew
    dochodzi nastepnego dnia (a wiec w ostatni roboczy dzien miesiaca)
    przed poludniem.
    ALE, jesli pierwszy dzien kolejnego miesiaca jest swietem i wypada
    "w tygodniu" (poniedzialek-piatek) TO ZACZYNAJA SIE JAJA
    czyli opoznienia.
    Takie swiateczne-pierwsze (najczesciej) moga byc 3.
    1.stycznia, 1.maja, 1.listopada
    W takim przypadku, pensja trafia na docelowe konto dopiero PO pierwszym
    :-(((
    (np.: nadanie [KB] 29.04.2002 - wplyniecie [WBK] 2.05.2002;
    nadanie 30.10.2002 - wplyniecie 4.11.2002 !!!!!!!!!!!!!!!;
    nadanie 30.12.2002 - wplyniecie ???? (teraz, czyli 3.01.2003 jeszcze
    NIE wplynelo)

    Dlaczego ??? Tego nie wie nikt !!! Jeden bank zwala odpowiedzialnosc na
    drugi :-///

    Z tym, ze KB tutaj raczej nie jest winny
    (inny pracownik dostaje pensje na swoje konto w KB, juz tego samego dnia,
    a wiec kasa "wychodzi". Zreszta z konta pracodawcy tez znika PRZEDostatniego
    dnia miesiaca).
    IMHO maksymalnie ciala daje tutaj (BZ)WBK.

    2). Kasa-widmo (oczywiscie BZWBK)
    Wykonuje operacje bezgotowkowe Visa Elektron.
    Pieniadze dostepne na koncie OCZYWISCIE sie zmniejszaja
    (sprawdzane w bankomacie BZWBK - btw: kazde sprawdzenie kosztuje 1 zl !!!!)
    Przez nastepne kilka dni nie wykonuje ZADNYCH operacji na koncie
    (ani karta, ani np. przelewy przez internet).
    I obserwuje to co dzieje sie z kasa na koncie (sprawdzane w bankomatach
    BZWBK).
    I WLOSY (nie tylko na glowie) STAJA MI DEBA :-((((
    Po 3-4-5 dniach cyferki zmieniaja sie jak w kalejdoskopie.
    Np. rano jest 6 zl, za godzine juz 260, za 30 min. juz tylko 150,
    a na koniec dnia (minus)9zl.
    Zeby bylo smieszniej (i tragiczniej) kasa ktora POWINNA byc na koncie to np
    400 zl.
    I taka jest nastepnego dnia !!!!!! (jak sie wszystko ustabilizuje)

    "Fajnie" jest jak czlowiek idzie na zakupy (pewien, ze ma na koncie jeszcze
    400 zl)
    robi te zakupy (np. 3 siaty) a przy kasie .... NIESPODZIANKA !!!!
    "Odmowa autoryzacji". Ludzie za mna w kolejce wkurzeni, ja wkur****y.

    3). 10 dni. Czyli dni 31.
    Skladam podanie o VC. Pierwszego dnia miesiaca.
    Pani (w mikrooddziale) zapewnia mnie ze karta bedzie za 10 dni.
    Po wielu monitach (i telefonicznych, i osobistych w mikrooddziale)
    karta pojawia sie W GLOWNYM ODDZIALE juz po 31 dniach.
    Jakby tego bylo malo, zeskanowane zdjecie i podpis
    sa BEZNADZIEJNIE TRAGICZNEJ jakosci.
    Sam siebie nie moge na tym zdjeciu poznac.....
    Spokojnie. Bank wszystko zwala na zewnetrzna firme, ktora to wykonuje.
    (za jedyne 15 zl)

    4) Stan konta sprawdzany w internecie (czyli - jestem bogaty).
    [Oczywiscie dalej BZWBK...]
    Mamy XXI wiek. Kraj w srodku Europy.
    Jeden z najlepszych [:-))] bankow,
    z najlepsza siecia informatyczna,
    z zespolem najlepszych menadzerow.
    A ja nadal w internecie widze stan konta sprzed KILKU dni....
    (rekord to 10).
    Spijcie dalej....

    Tymczasem.
    Borem, lasem.

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2003-01-03 06:39:09
    Temat: Re: BZWBK czyli era kamienia lupanego :-(( [dlugie]
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    T.F. wrote:
> [...]
    > z najlepsza siecia informatyczna,
    > z zespolem najlepszych menadzerow.
    > A ja nadal w internecie widze stan konta sprzed KILKU dni....

    a nie myśłlałeś na tym że pieniądze schodzą z konta klienta w banku X , bank
    X księguje na własne konta przejsciowe i dopiero w określonym dni zwykle po
    2 dniach kasa idzie już do odbiorcy w banku Z ??? to był elixir czy tylko
    przelew zwykły

    --
    Niech szmoc będzie z Tobą!
    Aga

  • 3. Data: 2003-01-03 07:34:37
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:av2rgk$8jj$1@foka.acn.pl,
    T.F. <t...@m...org> napisał(a):
    > 1). Przelewy z KB do BZWBK (Warszawa, odleglosc 10 km)

    Fizyczna odleglosc nie ma nic do rzeczy :-)

> [...]
    > nadanie 30.10.2002 - wplyniecie 4.11.2002 !!!!!!!!!!!!!!!;
    > nadanie 30.12.2002 - wplyniecie ???? (teraz, czyli 3.01.2003

    W swieta i dni wolne KIR i NBP nie pracuje, pracujesz w Nowy Rok ? :-)
    Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze BZ WBK jest do kitu, jak widze boje
    swojego szefa - nierezydenta z nimi :-)

    Przemek

  • 4. Data: 2003-01-03 08:43:48
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > W swieta i dni wolne KIR i NBP nie pracuje, pracujesz w Nowy Rok ? :-)
    > Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze BZ WBK jest do kitu, jak widze boje

    Jeżeli KB wysyła przelew do KIR tego samego dnia (a chyba tak robi) to jedynym
    wytłumaczeniem? może byc to, że WBK po odebraniu w następnym dniu roboczym
    informacji z KIR nie księguje w tym samym dniu ale w następnym lub póżniej. Ja
    bym sprawdził czy KB rzeczywiście wysłał tego samego dnia i nastepnie domagał
    się odszkodowania od WBK (odsetki ustawowe). Przeglądnij także umowę
    prowadzenia rachunku bankowego. Pozdrowienia Tensor1.
    PS. Tak naprawdę to pieniadze na koncie w WBK powinny byc juz w dniu wysłania.

  • 5. Data: 2003-01-03 09:00:47
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Aga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    po
    > 2 dniach kasa idzie już do odbiorcy w banku Z ??? to był elixir czy tylko

    A kolezanka to w banku spoldzielczym pracuje? Czy moze w ING?
    :-)

    M.

  • 6. Data: 2003-01-03 09:02:08
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    domagał
    > się odszkodowania od WBK (odsetki ustawowe). Przeglądnij także umowę

    Prostu eksperyment - w tej samej paczce nalezy wyslac przelew do banku,
    ktory nie ma problemow z przychodzacymi przelewami :-) (Inteligo czy mBank).
    To powinno w 100 % wyjasnic problem.

    M.

  • 7. Data: 2003-01-03 09:04:11
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    > Jeżeli KB wysyła przelew do KIR tego samego dnia (a chyba tak robi)

    --

    własnie jezeli wiem co piszę znam to od środka

    Niech szmoc będzie z Tobą!
    Aga

  • 8. Data: 2003-01-03 09:09:47
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "T.F." <t...@m...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z tym, ze KB tutaj raczej nie jest winny
    > (inny pracownik dostaje pensje na swoje konto w KB, juz tego samego dnia,

    A jak ma byc inaczej jak to jest przelew w ramach tego samego banku.

    > a wiec kasa "wychodzi". Zreszta z konta pracodawcy tez znika
    PRZEDostatniego
    > dnia miesiaca).

    To jeszcze o niczym nie swiadczy.

    > IMHO maksymalnie ciala daje tutaj (BZ)WBK.

    A skad wiesz w jaki sposob wysyla pieniadze KB?
    Moze maja jakis swoj odpowiednik "taniego przelewu" i tak naprawde kasa
    wychodzi dzien pozniej.

    Karol

  • 9. Data: 2003-01-03 09:14:13
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:av3jm3$oe0$2@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Prostu eksperyment - w tej samej paczce nalezy wyslac przelew do banku,
    > ktory nie ma problemow z przychodzacymi przelewami :-) (Inteligo czy

    I nadac przelewom taki sam status.

    Karol

  • 10. Data: 2003-01-04 20:45:41
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Użytkownik "Aga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A kolezanka to w banku spoldzielczym pracuje? Czy moze w ING?
    > :-)
    >
    > M.

    bzwbk

    --