  • 1. Data: 2008-10-25 09:31:33
    Temat: jakie rachunki usa -> pl
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    jakie rachunki (w jakich bankach) należy założyć, aby przelewy z konta Usa
    ($) na PL (PLN) były najkorzystniejsze (przede wszystkim
    najekonomiczniejsze)?

    Oczywiście przelewy przez net.
    Czy mając konta w tym samym banku w różnych krajach opłata za przelew jest
    mniejsza czy taka sama, jak między kontami w różnych bankach?
    dzięki

  • 2. Data: 2008-10-25 15:55:39
    Temat: Re: jakie rachunki usa -> pl
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    yapann wrote:
    > jakie rachunki (w jakich bankach) należy założyć, aby przelewy z konta
    > Usa ($) na PL (PLN) były najkorzystniejsze (przede wszystkim
    > najekonomiczniejsze)?
    paypal.
    jak do tej pory nie zapłciłem im ani grosza.

  • 3. Data: 2008-10-25 16:45:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mając konta w tym samym banku w różnych krajach opłata za przelew jest
    > mniejsza czy taka sama, jak między kontami w różnych bankach?

    gg:4612824

  • 4. Data: 2008-10-25 17:43:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jakie rachunki (w jakich bankach) należy założyć, aby przelewy z konta
    > Usa ($) na PL (PLN) były najkorzystniejsze (przede wszystkim
    > najekonomiczniejsze)?

    Citi

    --
    pozdrawiam