  • 1. Data: 2006-07-23 11:13:20
    Temat: jaki najlepszy fundusz inwestycyjny?
    Od: "adam laszuk" <s...@w...pl>

    chcialbym zainwestowac pare odlozonych groszy w fundusz/e. otwarte,
    zamkniete nie ma znaczenia. czesc pieniedzy gotow jestem przeznaczyc na
    fundusz typowo dlugoterminowy(4-6lat) reszte na nieco krotszy okres.
    wielkich zyskow nie oczekuje ale chcialbym miec pewnosc, ze bede je mial.
    pomoze ktos?

  • 2. Data: 2006-07-23 13:45:16
    Temat: Re: jaki najlepszy fundusz inwestycyjny?
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    polecam skontaktować się z moneyexpert:
    http://www.kredyt.org.pl/moneyexpert/261/

    pozdrawiam
    @dams

  • 3. Data: 2006-07-23 20:02:15
    Od: buraxta <b...@g...com>

    adam laszuk wrote:
    > chcialbym zainwestowac pare odlozonych groszy w fundusz/e. otwarte,
    > zamkniete nie ma znaczenia.

    Jeśli miałbym tyle pieniędzy, żeby móc inwestować w fundusz zamknięty to
    nie myślałbym nigdy o otwartym :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2006-07-25 07:24:46
    Od: JD <j...@o...pl>

    adam laszuk napisał(a):
> [...]
    > fundusz typowo dlugoterminowy(4-6lat) reszte na nieco krotszy okres.
    > wielkich zyskow nie oczekuje ale chcialbym miec pewnosc, ze bede je mial.

    Niestety nie ma na to dobrej rady. Ja kupiłem jednostki funduszu który
    od ponad roku szybko wzrastał. Jak kupiłem tak wszystko padło.
    Nie ma sprawdzonych reguł..

    Najbezpieczniej jest inwestować w stabilniejsze fundusze ale zysk mniejszy.
    pozdrawiam :)