  • 1. Data: 2007-11-05 10:57:10
    Temat: Kredytbank - czy da sie bez Javy ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Znajomy mnie pytał, nie może z pracowego kompa zalogować się na swój rachunek w
    Kredytbanku, właściwie wszystkie
    ustawienia sprawdzone, ale nie ma zainstalowanej Javy, i to może być problem (a
    instalacja niemozliwa bez admina).
    Czy mozna ten kłopot z Kredytbankiem jakos obejść lub haczyk z brakiem mozliwości
    logowania jest gdzie indziej?
    THX

  • 2. Data: 2007-11-05 11:08:34
    Temat: Re: Kredytbank - czy da sie bez Javy ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lis, 11:57, " 666" <j...@w...eu> wrote:
> [...]
    instalacja niemozliwa bez admina).
    > Czy mozna ten kłopot z Kredytbankiem jakos obejść lub haczyk z brakiem mozliwości

    Nie znam ich systemu, ale moze sprobowac uruchomic na pracowym
    komputerze jakas dystrybucje live Linuxa z zaimplementowana Java.
    Jesli w pracy jest serwer DHCP, powinno udac sie polaczenie z siecia a
    pozniej z internetem.

    Chyba Linux Minth ma odrazu jawe.

  • 3. Data: 2007-11-05 16:37:08
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Znajomy mnie pytał, nie może z pracowego kompa zalogować się na swój
    > rachunek w Kredytbanku, właściwie wszystkie

    A może to problem pracowej sieci która ma poobcinane niektóre porty? Inne
    SSL mu działają?

    Darek