  • 1. Data: 2005-10-26 17:46:59
    Temat: jaka karta na Litwę?
    Od: troll-detrytus <n...@m...pl>

    Witam.

    Szykuje mi się wyjazd na Litwę (Wilno). Z którą kartą mogę mieć problemy?

    VISA Electron mBank
    VISA Electron inteligo
    VISA BZWBK Allekarta

    Nie interesują mnie kursy i inne przeliczenia. Chodzi tylko o to, żeby
    nie okazało się, że którąś z w/w kart nie będę mógł zapłacić. Oczywiście
    wszystkie banki twierdzą, że ok/super/no problem. Może ktoś miał jakieś
    doświadczenia w tym temacie. Niestety, ale nie mam tyle kasy, żeby każdą
    z kart nakarmić i samemu sobie to sprawdzić :)

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    I małe P.S. Witam wszystkich. Czasem sobie czytam, pierwszy raz piszę.

    --
    TD
    fmppffppfpmfpmf.mpmmppfmppffffmfmpfmffmm@mfmppmmmmmf

  • 2. Data: 2005-10-26 17:51:32
    Temat: Re: jaka karta na Litwę?
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    troll-detrytus <n...@m...pl> w wiadomości
    news:news:djofj9$6hi$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):
    > Witam.
    > Szykuje mi się wyjazd na Litwę (Wilno). Z którą kartą mogę mieć problemy?
> [...]

    Z żadną nie będzie problemu.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać