  • 31. Data: 2008-05-17 21:43:19
    Temat: Re: jak to jest w Lukasie ;-((
    Od: k...@p...onet.pl

    > no dobrze odczytaleś bo właśnie sprawdziłem pod MSIE i jest OK. Tak
    > powinno być kuzwa w kazdym banku...
    >
    > może sprawdź poprawność działania własnego systemu komputerowego,
    > wirusy, trojany, , patche, service packi, tego typu sprawy :-)
    >
    > --
    > tenesu

    Nie mam pojecia w takim razie. Po prostu jestem szarym uzytkownikiem bankow i
    internetu na systemie Vista. Pod takiego uzytkownika kampania Lukasa nie jest
    dobrze przygotowana do konca, bo dalem sie skusic i zainteresowalem sie ta
    oferta i dostalem blaszke. Z mojej perspektywy to blaszka. Jakby nie bylo tej
    grupy dyskusyjnej, to w ogole bym odpuscil temat, ale chcialem poczytac tu
    jakie ludzie maja doswiadczenia z tym bankiem, szczegolnie, ze Lukas idzie z
    tekstem "Tak powinno byc w kazdym banku".

    PS. Jezeli chodzi o jakies ustawienia cookies czy jak, to Lukas powinien dawac
    takie info na stronie z wnioskiem, ze aby przejsc poprawnie proces
    wnioskowania prosimy pamietac aby zrobic to i to i jeszcze tamto...

  • 32. Data: 2008-05-17 22:04:02
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    k...@p...onet.pl 1...@n...onet.pl

    > taki standard plus Wasze opowiesci o tulaczce po oddzialach mnie odstraszaja...

    -- Niewiele jest radosnych chwil w życiu?
    -- Niewiele.
    -- Załóż konto w Lukas, pozwól na to, aby Cię tam
    obsługiwano, ;) po czym zrezygnuj z tego konta.
    Gdy będziesz smutny -- pomyśl o tym, ile zyskałeś
    na tej rezygnacji. :) Od razu powróci dobry humor. :)

    -=-

    Trochę jak z ciasnym mieszkaniem. Gdy masz za ciasne, weź
    sobie trochę/kilku lokatorów -- gdy ich przegonisz, :)
    zauważysz radośnie, że masz bardzo obszerne mieszkanko. :)

    -=-

    W FF idzie,ale mi rzygać :) się chce, gdy patrzę na te
    ich strony, więc po 'Dalej' nie chcę niczego sprawdzać. :)

    W IE też idzie.

    Flock łyka także.

    Opera -- nie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 33. Data: 2008-05-18 00:56:14
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > takie info na stronie z wnioskiem, ze aby przejsc poprawnie proces
    > wnioskowania prosimy pamietac aby zrobic to i to i jeszcze tamto...

    Avant browser nie szarym składnikiem Visty...
    Serio, spróbuj ręcznie wyłączyć blokadę wyskakujących okienek i włączyć
    wszystkie cookies dla witryny Lukasa. I nie używać Avanta!

    k.

  • 34. Data: 2008-05-18 01:03:41
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:g0nkpq$o93$1@news2.task.gda.pl...

    > k...@p...onet.pl 1...@n...onet.pl

    (...)

    > W IE też idzie.

    (...)

    Potwierdzam - zarówno w IE 7, jak i w IE 8 beta - z ustawieniami domyślnymi
    + włączone TLS.

    k.

  • 35. Data: 2008-05-18 10:58:18
    Od: "Jacko" <j...@r...pl>

    > Wasze opowiesci o tulaczce po oddzialach mnie odstraszaja...

    Ja nie musiałem się tułać, e-konto otworzyli mi błyskawicznie
    w oddziale. Zero problemów.

  • 36. Data: 2008-05-18 11:28:56
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Avant browser nie szarym składnikiem Visty...
    > Serio, spróbuj ręcznie wyłączyć blokadę wyskakujących okienek i włączyć
    > wszystkie cookies dla witryny Lukasa. I nie używać Avanta!

    Avant Browser nie ma przetwarza kodu, do tego stosuje silnik Internet
    Explorera. Rada pt. "nie stosować Avanta" oznacza tyle co: "nie
    stosować IE".
    Bardzo mi sie dobrze kiedyś pracowało z Avantem. Podobnie dobrze z
    Maxthonem...

    MMartyn

  • 37. Data: 2008-05-18 20:17:29
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "mmartyn" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > stosować IE".
    > Bardzo mi sie dobrze kiedyś pracowało z Avantem. Podobnie dobrze z

    Właśnie to mam na myśli. Działa pod IE, nie działa pod Avantem, czyli nie
    wina witryny,

    k.