    From: zbig <z...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak się wchodzi do Millennium?
    Date: Sat, 02 Dec 2006 12:54:23 +0100

    niedawno założyłem konto w Mille, mam kartę, aktywowałem ją przez net i
    teraz jak rozumiem w bankomacie mogę wydrukować sobie hasło2 do
    potwierdzania operacji itd..
    byłem dzisiaj obok placówki Millennium, z tym że bankomat jest tam
    wewnątrz budynku oddziału w takim segmencie jakby przedsionku. jest przy
    drzwiach czytnik kart i próbowałem przeciągnąć tam kartą, ale drzwi się
    nie otworzyły. poniewaz nie mam doświadczen z tym jak działa ten bank to
    dałem sobie spokuj z próbami wtargnięcia na teren obiektu (mysląc że
    może jest to czytnik dla pracowników którzy przychodzą rano do pracy),
    ale na stronie www ten bankomat jest opisany jako czynny 24H - więc
    pytanie moje jest takie:
    jak technicznie rzecz biorąc skorzystać z tego bankomatu oraz czy to
    prawda że hasło2 można dostać w bankomacie bez żadnych dodatkowych
    formalności w oddziale?

    pozdrawiam,
    zk