  • 21. Data: 2009-04-10 15:49:34
    Temat: Re: jak otrzymać KK Polbank-Era
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Wszystko fajnie tyle, że ja np. walczę już od listopada o fizyczne
    > zamknięcie karty (limit kilkanaście tyś PLN) i jakoś bank nie może
    > sobie z tym poradzić.

    Nie rozumiem problemu. Masz potwierdzenie wypowiedzenia umowy?
    Okres wypowiedzenia minal? Umowa przestala obowiazywac. Zamkniecie lub
    nie karty, rachunkow itd. to sprawa banku, klient nie powinien sie tym
    interesowac. BIK to nie jest baza danych o rachunkach bankow, tylko
    o stanie rozliczen miedzy bankami i ich klientami.

    > I co mi da skarga skoro w BIK są nieprawdziwe
    > informacje i może mi to w danym momencie utrudnić życie (wyjdzie mi za
    > mała zdolność z uwagi na burdel w bankach) ?

    Kwit do banku, kwit do GIODO, kwit do gazety, sprawdzilbym tez prorokow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-04-10 15:55:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Niewżne czy masz abonament czy TT, ważne jest to abyś nie mial
    > zaległości w abo, a w TT aktywne konto i tyle z Ery.
    > Natomiast co do limitu to musiałes zadeklarować zarobki min 5-10tyś
    > miesięcznie.

    zadeklarowałem niższe...

    > A pozatym nie mogli ci dać 10tyś bez zaświadczenia o zarobków, ponieważ
    > w regulaminie jest jasno napisane że w takim wypadku max limit to 8 tyś
    > a standardem jest 5 tyś co pewnie większość potwierdzi że taki własnie
    > limit otrzymała.

    chcieli dać 10 (czy nawet 12) kzł bez papierków, ale finalnie skończyło
    się na 8 (chciałem 5, ale pani dość mocno zależało, aby to było właśnie
    8 więc nie oponowałem); oczywiscie nie bylo mowy o zadnych papierkach,
    bo ja takowych nie przedstawiam...nie mam czasu na bieganie po kadrach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2009-04-10 15:55:36
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > interesowac. BIK to nie jest baza danych o rachunkach bankow, tylko
    > o stanie rozliczen miedzy bankami i ich klientami.

    Klient może się tym interesować ponieważ taka niedomknięta karta (umowa
    wypowiedziana, rachunek karty otwarty) posiada co najmniej dwa skutki:
    1. Widnieje jako otwarty rachunek kredytowy w BIK z zadłużeniem 0 zł i
    limitem równym limitowi karty, comożemić wpływ na zdolność we wszystkich
    bankach.
    2. Ogranicza zdolność kredytową klienta w banku - wystawcy zamkniętej karty.
    Przykładowo, bank maksymalny poziom zadłużenia niezabezpieczonego ustalił na
    50k. Klient ma niedomkniętą kartę z limitem 30k. i chce otworzyć sobie linię
    kredytową czy tam wziąć kredyt odnawialny. Dostanie go na co najwyżej 20k,
    bo w systemie banku ten rachunek z limitem 30k nadal będzie otwarty. A z
    karty korzystać i tak nie może, bo wypowiedział umowę.

  • 24. Data: 2009-04-10 16:35:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
> [...]
    > interesowac. BIK to nie jest baza danych o rachunkach bankow, tylko
    > o stanie rozliczen miedzy bankami i ich klientami.

    Problem jest taki, że limit "wisi", a w BIK nie ma aktualizacji.

    Poza tym jednocześnie pociąga to za sobą jeszcze inny problem mianowicie
    nie mogę zamienić obecnie posiadanej KK Aquarius na KK innego typu
    ponieważ ten inny typ wg. banku nadal nie został zamknięty.

    Niestety ich systemu (zapewne software) nie przeskoczę żadnymi reklamacjami.

    Oczywiście mogę sprawę olać i za kilka lat pokazać kwit i powiedzieć
    "jestem czysty" tyle, że wtedy pewnie będę już miał "zasraną historię" i
    odkręcenie tego zajmie zapewne DUŻO czasu.

    > Kwit do banku, kwit do GIODO, kwit do gazety, sprawdzilbym tez prorokow.

    Jasne i jeszcze kwit do proboszcza. Niestety mam więcej rzeczy do roboty
    niż pisanie gdzie się tylko da, zwłaszcza że nie mam przekonania iż
    cokolwiek to da.

    --
    Mithos